Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6, C4, Kolahdus liikkeelle lähtiessä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Kiitos avusta.

Tässä on auton tarra. Aika vähän noita C:llä alkavia eikä mikään mätsää 100%. Osaatko päätellä tämän pohjalta? Huoltokirjassa melkein samanlainen tarra.

PS. CKL-perä olisi myös saatavilla.
    Viimeksi muokannut ToniH; 16.2.2017, 10:14.

Comment

Tämmöstä löyty CYT laatikon pohjalta. Vaikuttaisi olevas siis 5cyl diisselin kanssa samaa rautaa laatikko ja perä. En kuitenkaan sano varmaksi.
      Code letters CYT

Allocation Model: Audi A6 TDI
      Engine: 2.5 l - 103 kW

Ratio Final drive 37 : 9 = 4.111

Miten se perä on hajalla? Mulla on omassa perä ujeltanut jo toista vuotta. Vuosi sitten kovilla pakkasilla otti joku laakeri itteensä, kun oli liian vähä öljyä perässä. Vuotanu se on kohta 6 vuotta mitä mulla se on ollut+ kuinka kauan sitä ennen.
      Viimeksi muokannut Puuhapete; 16.2.2017, 14:35.

Comment

Hei, googlasin tuon CPT-koodin ja löytyi tämmönen: ETKA

CPT lienee etuakselin perävälitys 37/9 eli eikö silloin kaiken logiikan mukaan ja hopsiksen datan perusteella CKF olisi passeli perä? Siis olettaen, että edessä ja takana pitää olla sama välitys? ;)

Sakufoorumilla luki näin:
        CPT ist ein 5G Schalter und 08/94-06/95 im A6 verbaut worden . Zum Getriebe CPT gehört das Diff CKF 071G
        Tämä minun auto on otettu käyttöön 3/95, joten osuu tuohon väliin.

Näyttää usein myytävissä perissä olevan joku lyhyt nro/kirjain -koodi esim. tuon CKF -kirjainkoodin jälkeen. Onko sillä nrolla jotain merkitystä perän valinnan kanssa? Vai onko se esim. valmistuserä/päivä tms.? Esim. CKF 10035.
        Viimeksi muokannut ToniH; 16.2.2017, 15:24.

Comment

Noniin, auton peruutus betonilaattojen päälle. Selälteen loskapihalle, en silti mahdu alle mutta justjust käsi ylettää. Teräsharjalla suurimmat skeidat pois ja sitten 20 valokuvaa. Tässä paras tulos. Kivasti siinä on tuplameistaus + hapettumaa + maalinrippeitä. Tässä sama näkymä vähän kauempaa, klikkaamalla isommaksi.

Tarkkasilmäiset perämiehet. Mitä tässä teidän mielestä lukee? En vielä kirjoita mitä minun mielestä, jotten suggestoi teitä näkemään samaa. ;)

Viimeksi muokannut ToniH; 17.2.2017, 15:28.

Comment

GKF 03025?

Comment

CKF 03025.

Comment

CKF + valmistuspäivä

Comment

Wunderbaum, olette siis samaa mieltä kanssani. Ja näillä tiedoin uskaltaa jo tilata korvaavan perän. :-) Kiitoksia!

Comment

Ja "uusi" perä Sakuista saapui. :)

Kuinkas kauan teillä on yleensä alkuperäiset vetarin nivelet kestäneet? Mietin, että pitäisköhän nekin vaihtaa samalla aukasulla, jottei tartte uudestaan aukoa kohtapuoleen. Mulla kilsoja reilu 280th.

Comment

Takanivelet on ikuiset vakiotehoilla ja ehjillä suojakumeilla.

Comment

Tähän päivitys: homma korjaantui perän, sisempien nivelien ja kumien vaihdolla. Samalla avauksella vaihdettiin kaikki takapään puslat.

Viimeksi muokannut ToniH; 24.9.2020, 10:35.

Comment

Working...
                        X