Jatkan tuota kysymystäni RT moottorin op säätimestä, mistä päin kannattaisi kysellä uutta säätäjää,tarkoitan muualta kuin merkkiliikkeestä,kyseessähän on Bocshin osa ?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
RT moottorin ohjauspaineen säädin
Collapse
X
-
aakooAvainsanat: Ei mitään
-
-
tka
Sama vika täällä eli kalvossa on reikä -> vuotaa. Motonetistä ei löydy, Merteililla 675? ja Laakkoselle asti en ole viitsinyt edes vaivautua. Vinkkejä mistä kannattaisi kysellä?
Comment
-
tka
Kyllä käytettykin kelpaa, muutamille purkamoille ja nettivaraosa.comin myyjille olen jo laittanutkin kyselyitä. Eikös täällä foorumillakin ollut kavereita jotka on noita typ44:sia purkaneet?
Comment
-
Kyllä käytettykin kelpaa....
Omassani on tuo kalvo myös puhki, mutta kun se ei tunnu vaikuttavan auton kulkuun/toimintaa, niin en ajatellut sitä edes korjata. Esim. Saabissahan ei ole kalvoa ollenkaan, vaikka muuten sama ruisku niistäkin löytyy. Silti toimii paremmin kuin Audin ruisku.
Comment
-
tka
Mutta eikö sen säätimen toimintaperiaatteen ole pakko olla jotenkin erilainen jos ei kerran ole kalvoa?
Comment
-
On, sinänsä mielenkiintoista jos toi Saappi juttu pitää paikkaansa, en ole kyllä ikinä kuullutkaan että k-jetis olisi kalvoton ohjauspaineensäädin.
http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm#MFI10
Tossa juttua/kuva kaksi kalvo versiosta, joka löytyy ainakin turbo saappaasta
Comment
-
Siis on siellä kalvo joka toimii venttiilin karana ts. säätää tilavuusvirtaa.
Erikseen on nämä turbosaban jne missä on erikseen toinen kalvo jonka takana on alipaine liitäntä jolla voidaan rikastaa seosta.
Vanhoissa gti golfeissa on noita yksi kalvo versioita, mulla taitaa olla viitisen kipaletta kotona
Comment
Comment