Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

200 20VT vaihdekepin outo toiminta?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 200 20VT vaihdekepin outo toiminta?

    Auto V8 Audi, tekniikka vaihdettu 200:sta. Moottori 3B ja oletan laatikon olevan samaa ikäluokkaa, 5-vaihteinen ja auto luonnollisesti quattro. Laatikon tyypistä en osaa sanoa, ei varmaan montaa vaihtoehtoa.

    Ongelma on tolkuttoman pitkät kepin liikkeet ja epämääräisesti kytkeytyvät vaihteet. Hivenen purin konsolia ja syykin löytyi. Nyt ihmetyttää voiko kepin juuressa olevasta nailonpesästä tehdä kiinteän. Nyt se liukuu eestaas keppiä hämmentäessä. Lukkopihdeillä pihassa lukitsin kys. osan ja vaihteet menevät ihan ok päälle.

    Nythän tämä vaihdekepin juuressa oleva nailonpesä toimii vaihdevälin pidentäjänä! Tällä purkamisella ei vielä näkynyt mitään tehtaan tekemää lukitusta tälle nailonpesälle. Jos joku osaa sanoa löytyykö konsolia lisää purkamalla joku mahdollisesti irronnut pultti/pultteja niin kiitos! Ei turhaan viitsisi purkaa, koska pieni epävarmuus on siinä mikä coctaili tekniikan vaihdossa on aikanaan tehty.Audin vaihdekeppi sydeemihttp://kuvablogi.com/blog/35394/1/">Audin vaihdekeppi sydeemi
    Viimeksi muokannut janskuman; 9.9.2011, 19:15.

    #2
    Mä olisin sitä mieltä, ettei sen pesän kuulu liikkua, eli laita kiinni vaan. Aavistuksen verran soppakauha se keppi on joka tapauksessa, mutta pykälien tulisi löytyä kuitenkin helposti ja vaivattomasti. Saattaa olla joku tekniikanvaihtoon liittyvä sätös.

    Sinänsä kiva tekniikanvaihto, veekasin koppa on selkeästi tukevampi kuin t44, vaikka ne lähisukua ovatkin.

    Comment


      #3
      Joo, kyllä kuuluu olla kiinni sen pesän. Taisipa olla niin, että tuo kehikko/kuulasysteemi on kokonaisuudessaan kabiinin puolella ja sieltä lähtee 2 vipua lattian läpi askille. Joten keskikonsoli pois ja siitä ihmettelemään.

      Comment


      • #4
        Selvä, eli jatkamme siis keskikonsolin purkamisella!

        Comment

        Working...
        X