Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ecun vaihdon jälkeen A4 1.8T Quattro -97

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Ecun vaihdon jälkeen A4 1.8T Quattro -97

    Tervehdys!

    Minulta löytyy otsikon mukainen kultupeli ja heinäkuun alussa auto hyytyi tienvarteen.

    Auto hinattiin korjaamolle ja tutkimisten jälkeen todettiin että ecu oli hajonnut.Vastaava uusi osa lyötiin autoon kiinni ja koodattiin boksi Hämeenlinnan Laakkosella.Auto käy hienosti,mutta ajotietokoneessa palaa öljyvalo jatkuvasti ja kierroslukumittari lopetti toiminnan koodauksen jälkeen.

    Vikakoodit luettu,eikä ilmoita mitään vikaa olevan,samoin öljynpaineet ym mittailtu ja kaikki kuulemma ok.

    Onko kenelläkään mitään vinkkiä tai kokemuksia tällaisen ongelman suhteen?

    Tekstistäni ehkä saattaa huomata,että olen autojen suhteen suhteellisen kuutamolla,eikä kaikkea tarvittavaa tietoa löydy.Toivottavasti joku osaisi heittää kuitenkin edes jotain veikkauksia.

    EDIT. Lisäillään tarkennus,eli auto oli Hämeen autosähkössä ja se hinattiin sieltä ainoastaan koodaukseen Laakkoselle,eli kaikki muu työ tehtiin Hämeen autosähkössä.
    Viimeksi muokannut Beezer1985; 2.9.2011, 16:59.

    #2
    Öljyvalo johtuu kierrosluvun puutteesta. Kun oletetaan, että tietty paineraja on tietyllä kierrosluvulla.

    Luultavasti koodausongelma, jos kerran ECUn pitäs olla täysin vastaava. Luulis laakkosen tietävän.

    Comment


      #3
      Laakkonen antaa kahden vuoden takuu osille ja työlle.
      Ei muuta kun auto näyttille sinne ja korjaus vaatimus takuuseen.

      Comment

      Working...
      X