juu u.. en tiedä pitää jotai keksiä
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B5 1.8T(AEB) nykiminen.
Collapse
X
-
onhan siel mut semmonen ongelma kato on että auto ei ole oulussa vaan kuivaniemessä ja pitäs jostai lainaan saada viikonlopuksi ja tuskin kukaan niin luottavainen et moiseen suostus.. mut pitää kattoa sit kun/jos auton saa kasaan et sit täällä kyselis.. toki jos joltai liikenee joka tän lukee nii voi apua tarjota vaik privalla :)
Comment
-
Antaisin Jani oikeasti muuten lainaan mutta tarvin vkl itse konetta yhteeen toiseen projektiin.
Tuli muute lisää hommia auton kanssa, katin sisälmykset irti. JEE :)
No jos positiivisesti ajattelee niin nuhaisuuden syy tais löytyä.
Siinä samalla tuli huomattua että hammastanko paskana, tehostajan öljyt tulee pihalle.
Comment
-
Lainaan tätä topiccia kun viitti uuttakaan tehdä. Auto siis B5 1.6 litrasella APD-koneella ja nykii sekin todella voimakkaasti kiiihdyttäessä. Kaasuläppä putsattu, alipainevuotoja ei ole. Myöskään vikakoodia ei anna mistään siihen viittaavasta. Toisena oireena on hyppivä tyhjäkäynti. Voiko rikkinäinen maffi aiheuttaa tälläisia oireita? Alkaa ideat loppumaan :D
Comment
-
Buuhiz-: Haiskahtaa kampiakselin asentotunnistimelta. Löytyy öljynsuodatin jalan liepeiltä. Jos kilometrejä ~250tkm niin alkaa olla finaalissa. Itselläni antoi AHL(1.6l) koneisessa tuosta kyllä vikakoodin.
Vinkki: ÄLÄ OSTA anturia motonetistä. Ei toiminut oma auto kylmänäkään motonetin anturilla.
Comment
-
Jatketaanpa tähän. Olin kotiapäin ajelemassa ja moottoritielle mentäessä 3-vaihteella (en muista kierrosaluetta) kiihdyttäessä pysähtyi kuin seinään. Kaasua pumppailemalla alkoi sitten taas käymään ja suoraan varaosaliikkeen pihaan.
Sieltä sitten uudet tulpat ja vaihdoinkin ne samantien. Vanhoissa tulpissa oli kaikissa kärki aivan mustana. Lisäksi ilmeisesti 2-pytyn tulppa oli hieman kostea (keulasta päin katsottuna toinen pytty oikealla).
Anyway, tulppien vaihdolla ei ollut vaikutusta.. Voiko tuo viallinen sytkävahvistin temppuilla niin, että välillä toimii ja välillä ei? Parkkiin kun ajoin ni siinä kävi hetken nätisti tyhjäkäyntiä kunnes taas hyyty.
Comment
-
okei, luottavaisin mielin huomenna siis kokeillaan toimivalla sytkävaffarilla =) ilmottelen kuin käypi !
E: Eipä ollut vika sytkävahvarissa. Vaan kun maffin johdon otti irti ni alko kestämään käynnissä ja pysty ajaakki suht normaalisti. Vikakoodien luvussa käytin ja seuras siinä samalla ilmamääriä tyhjäkäynnillä niin alkuun näytti jotain 13.500 kg/h ja siitä pikkuhiljaa nous ja käynti meni huonommaks ennenku lopullisesti sammu. Huomenna uus maf kiinni ni ilmottelen taas kuin pelaa.Viimeksi muokannut sellunpilaaja; 25.10.2013, 13:11.
Comment
-
Noniin, uus maffi paikallaan ja käy kuin unelma. Tuntu, että ois hävinny moottorin sivuäänetki johonki tai sit oon yhä humalassa mut pääasia että toimii!
Comment
-
Apua! 1.8t AEB nykii heti kun alkaa ahtamaan
Kiitos jo etukäteen!
Mutta siis kyseessä audi a4 1.8t aeb moottori muutoksia tehty jonkun verran tässä pieni lista
H-profiili veivit
Wisecon männät
Karalan ohjelma
Garrett gt28rs turbo
550 suuttimet
Kaikkii ei varmasti tullut listaan...
Eli siis audi käynnistyksen jälkeen käy puoli minuuttia 4 pytyllä mutta sitten puottaa ykkösen pois pelistä..
Kokeiltu puolia vaihtamalla, suuttimet ristiin, uudella maffilla, toisella sytkävahvarilla.. bensaa saa ja hyvän kipinän.. ei vikakoodeja...
Alkaa kohta loppua mielenkiinto...
Comment
Comment