Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 100 2.6 sammui kesken ajon, eikä käynnisty.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi 100 2.6 sammui kesken ajon, eikä käynnisty.

    Tyttöystävä soitti hädissään et nyt tää ***** levis :)
    Starttaa kuulemma normaalisti, mutta ei vaan käynnisty.

    Olisiko jotain ideaa, missä vika voisi olla?
    Itsekään en paikalla pääse, kun teen just jarruremonttia nelikkoon. Käyn yöllä katsomassa, joten ideoita. Menee Trakto-autoon huoltoon huomenissa, ellei tule kuntoon.

  • #2
    Mulla hajos Hall anturi...

    Comment


    • #3
      Hetkinen mulla on ollut yksi liitin puoliksi irti lohkosta...tai siis suoja haljennut.
      Keulasta katsottuna kutoskoneen oikean kannen takareunassa?

      Kummonen homma vaihtaa jos on kyse siitä

      *EDIT*

      bensa ei myöskään haise kun starttaa

      Comment


        #4
        Eli bensapumppu tai pumpun rele vois olla yksi mahis.

        Comment


        • #5
          Oikealla puolella on hall-anturi heti venakopan päässä. Vika voi olla siinä? Miten ajoneston toiminta, koska ( ainakin minulla) se estää polttoainepumpun toiminnan? Suosittelen testerissä käyntiä. Samanlainen vika oli minullakin talvella. Syy ei ole vielä selvinnyt. Ehkä minulla oli syy (hallin lähellä olevan lämpöanturin (epälooginen signaali testerissä) vika. Haulla taitaa löytyä lisää.

          Comment


          • #6
            Tulis mieleen tosiaan tuo hall-anturi ekana. Se on voinut saada siipeensä siitä jos se liitin on ollut rikki/huonosti paikallaan. Ja ton anturin vikaantumisesta ei justkaan voi tietää mitään ennen sen rikkoutumista. Pa-pumpun rele on on tietysti kans vikapaikka mutta siihen liittyen tuli mieleen että useassa automerkissähän(kaikissa?) on sellainen toiminto että jos hall-anturilta ei tule signaalia niin myöskään pa-pumppua ei pyöritetä (käynnistyksessä,käydessä). Turvallisuusjuttu. Eli jos hall-anturi on rikki niin ei myöskään se pa-pumpun rele vedä. Luulisimpa että audissa on kans tää toiminto, on se. Tai sit se itte pa-pumppu on jumissa. Sen kyllä luulis pitävän elämää ennen hajoamista eli on vähän kaukaa haettu. Joku johtosarjavika? eh, mitäs vielä..

            Comment


            • #7
              Joopa joo...

              Soittivat Trakto-autosta, että vika on kunnossa.
              Piti kuulemma vaihtaa hall antura ja sen jälkeen sit viel bensapumppu.
              Vähän nyt tuntuu siltä että hall oli ehjä ja bensapumppu rikki. Ei ne nyt samaan aikaan hajoa??

              Vanhat osatkin oli kuulemma heitetty roskiin. Olisin vaan halunnut mitata sen anturan.

              Comment


              • #8
                Elämä on kallista:) Tuntuu vain ihmeeltä, että Halli ja bensapumppu menisi sököksi samaan aikaan. Toisaalta kaikki on mahdollista.

                Comment


                  #9
                  Arvataan että bensapumppu ollut mykkä startatessa koska hall ollut rikki ja vaihdettu ensin bensapumppu ja sitten vasta ihmetelty kun ei auttanut...

                  Comment


                  • #10
                    Ei vaan olivat kertoneet että vaihdettiin eka Hall: tuli kipinää muttei bensaa, joten vaihdettiin vielä bensapumppu ja avot.

                    Comment


                    • #11
                      mistä näin hall antureita saa ostettua? itella 2.8 myös sammui kesken ajon eikä lähe enään käyntiin ja tulpille ei tule sähköä.

                      Comment


                      • #12
                        Kysy vaikka Tepolta http://speed-autoteile.fi/

                        Comment

                        Working...
                        X