Eikö MC:ssä ole jotain 180hp vakiona? Siis kahden nakuanturin mallissa eli ns. MC2:ssa. 1B/MB:ssä on 200hp vakiona, mutta mikä tekee tuon eron? 2B:ssä on katti ja lambada, mutta siinäkin 190hp.
Kun noissa kuitenkin on aika identtiset osat. ETKAakaan pläräilemällä ei oikein löydy osille eroavaisuuksia. Ihan samat osat molemmissa, mitä nyt 1B:stä uupuu vain nuo päästöhilppeet. ECUn koodikin on itseasiassa aivan sama, 1B ei vain käytä lambda-osaa mihinkään. Ahdot molemmissa ilmeisesti myös samat.
Ainoa ero mitä speksejä googlettamalla löytää, olisi 1B:n hiukan korkeampi puristussuhde. MC2:ssa olisi 8,4 ja 1B:ssä 8,6. Mutta kaikki puristukseen liittyvät osat näyttäisivät olevan identtisiä, joten onko puristuseroa oikeasti? Jos, niin mitkä osat ovat nyt erilaisia?
1B:stä kun ei ole oikein kunnon painettuja speksejä löydettynä, niin ei pääse oikein selvyyteen. Google nyt on google ja ETKA tunnetusti vain suuntaa antava :)
Kun noissa kuitenkin on aika identtiset osat. ETKAakaan pläräilemällä ei oikein löydy osille eroavaisuuksia. Ihan samat osat molemmissa, mitä nyt 1B:stä uupuu vain nuo päästöhilppeet. ECUn koodikin on itseasiassa aivan sama, 1B ei vain käytä lambda-osaa mihinkään. Ahdot molemmissa ilmeisesti myös samat.
Ainoa ero mitä speksejä googlettamalla löytää, olisi 1B:n hiukan korkeampi puristussuhde. MC2:ssa olisi 8,4 ja 1B:ssä 8,6. Mutta kaikki puristukseen liittyvät osat näyttäisivät olevan identtisiä, joten onko puristuseroa oikeasti? Jos, niin mitkä osat ovat nyt erilaisia?
1B:stä kun ei ole oikein kunnon painettuja speksejä löydettynä, niin ei pääse oikein selvyyteen. Google nyt on google ja ETKA tunnetusti vain suuntaa antava :)
Comment