Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 ja Ducellier -virranjakaja

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi 80 ja Ducellier -virranjakaja

    Mistä löytyisi Ducellierin virranjakajaan alipainesäädin ? Parissa paikassa myytiin ei-oota ja pitäisi jostain löytää siihen uusi alipainesäädin. Potilaan Audi 80 1.8 NE -koneella.

  • #2
    Vastaavassa tilanteessa Hall-anturin magneetin liimauksen petettyä ostin romikselta tilalle Boschin jakajan.

    Comment


    • #3
      Kuulostaa vähän kalliilta vaihtoehdolta. Varsinkin kun olen juuri vaihtanut siihen kannen ja pyörijän. Voisi käydä Käyttöautolta kysymässä, että löytyykö säädintä sieltä.

      Comment


        #4
        Saa sitä säädintä ainakin alkuperäisenä. 026 905 272 A.

        Vain 280 euroa! Taitaa purkamo-boschi kuulostaa äkkiäkin houkuttelevalta :)

        Siihen boschilaiseen tuo säädin maksaisi muuten uutena 70 euroa...

        Comment


        • #5
          Ups, taisi hinta vähän pompsahtaa... Pitää sitten metsästää se Boschin jakaja romuttamolta. Taitaa kuitenkin olla aika yleinen se boschin jakaja ,että pitäisi varmaan löytyä.

          Comment


            #6
            Noniin. Boschin jakajan tunnistaa alkuperäisnumerosta 026 905 205 AC. Samaa ollut A80/Coupe/A100 DS-moottori, A100 NP-moottori, Golf/Jetta2 GU-moottori. Kaivele itse noille konekoodeille sellaiset tuntomerkit, joilla purkamo-repa osaa auttaa.

            Ducellieri on muuten luonnollisehkosti samalla orig. numerolla.

            Comment


            • #7
              Okei, kiitos Porkkis.

              Comment


                #8
                kysympä nyt samalla että mikä audia vaivaan kun kuuluu "rätisevä" ääni väännätettäessä konetta? sytty pitäs olla aika hyvin kohalla.jakajan kun avaa niin kannessa sisäpuolella 3-pytyn siinä messinkitapin juuressa on syöpymää.kansi vaihettu viime kesänä saman vian takia.voisko johtua 95-bensasta,nyt ajetaan 98.kiihtyy, kulkee ja käynnistyy ok.täydellinen kansiremontti tehty viime keväänä.jakaja on tuo ducellier ja kone 1,8s NE.toinen juttu olis bensanlemahdus jota pukkaa hyttiin aina kun käynnistää lämpösenä,kiihdytyspumppu?

                Comment


                • #9
                  Kyllä tuota Ducellierin alipainesäädintä näyttäisi saavan tarvikkeenakin. Ainakin Startax toimittaa noita. Pitäisi sopia Audi 80 vm.83-91 1.6-1.8 koneisiin ducellierin jakajalla. Joten kai sen tohon Audiin luulisi menevän? Voin huomenna kattoa ton Startaxin numeron niin helpottaa varmaan jos sillä menee kyselemään varaosaliikkeistä. Hinta tuskin on kovin montaa kymppiä.

                  Comment


                  • #10
                    ^ Kiitos, olisi todella hyvä juttu, jos pelkkä säädin löytyisi sopuhintaan.

                    EDIT. Hyvältä nyt näyttää, tuli laitettua sähköpostia tuonne firmaan ja iltapäivällä käymään Varaosalinnalla.

                    Tervehdys,

                    Tuote löytyy ja tilausnumeromme on 7407-9628.


                    Edustajamme, joka myös varastoi hyvin tuotteitamme, on
                    Varaosalinna Oy, Kauhajoki.

                    terv: Startax Oy

                    >>> Audi 80 ja Ducellierin virranjakaja<mikhauta@mbnet.fi> 15.7.2005 8:30:37 >>>


                    Hei

                    Löytyykö teiltä virranjakajan alipainesäädintä Ducellierin jakajaan. Auto on Audi 80
                    1.8S vm.87. Jos löytyy, niin missä on teidän edustus Etelä-Pohjanmaan alueella ?

                    T: Mikko Hautamäki, Kauhajoki

                    Comment


                    • #11
                      Tällä jätkällä oli vissiin hyvää tuuria, säädin löyty tuolla ylläolevalla numerolla paikallisesta varaosaliikkeestä. Samasta mistä aiemmin myytiin eioota. Oli viä niin hyvää tuuria että löytyi viä suoraa hyllystä, eikä hintakaa ollu kovin paha, 28?. Ihan suoraan säädin ei menny paikalleen, jakajaa joutui vähän modaamaan. Siitä on mulla muutama kuva, jotka aattelin laittaa huomenna näkyviin.

                      Mutta, en tiä onko sytkä ihan kohdallaan kun auto puutuu tuossa 2000 kierroksen pinnassa, mutta sitten taas 3500 kierroksen jälkeen jaksaa vetää ihan ok. Ainakin tyhjäkäyntiä se käy ihan hyvin.

                      Comment


                        #12
                        laitetaan nyt että meidän audista loppui se ihmeellinen "rätinä" konetta väännätettäessä.vika oli tulpissa joilla oli ajettu ???.vielä pitäs keksiä mistä pukkaa hyttiin kummallinen öljyn lemahdus aina joskus,kone on kuiva päältä.

                        Comment

                        Working...
                        X