Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 2.7 Biturbo vm99 jo KUUKAUDEN pajalla!... apua

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Huh huh miten kallis korjaushinta! Sen vaihtaa noin puolessa tunnissa, ja osa maksaa muutaman kympin. Sen osan tarkistuksenkin suorittaa minuutissa
    Ja on joka biturbomiehen ensimmäisiä vikaetsintäkohteita.

    Comment


    • #32
      No niinhän se on, F-letkun ohella joka on siinä vieressä. Ja monesti ison (ja kauan olleen vuodon) näkee suoraan letkun alla olevan öljysumumössön perusteella.

      Comment


      • #33
        Ehkä he eivät osanneet tehdä testiä oikein?
        Kyllä toi olisi pitänyt huomata.

        Biturbo miehen täytyy aina tsekata y-haara ja f-letku, kuten yllämainittu. Ne hajoavat 100% varmuudella (OEM osat) jossain vaiheessa, varsinkin jos on lastu.

        Comment


        • #34
          Kylläpä suivii lukea tämmöstä.

          Comment


          • #35
            Vähä ohi menee aiheen tämä kysymys, mutta mulla on tuo f letku poistettu ja korvattu suoralla letkulla ja toinen letku tulpattu mikä menee huohotusjärjestelmään, pitäisikö tämän letkun olla käytössä?
            Jos tuo olisi syy sammumiseen, mikä ilmenee kiihdyttäessä toisinaan?

            Comment


            • #36
              Se tulpattu haara on käytössä alipaineen aikaan, eli ei pitäisi vaikuttaa mitään sammumiseen. Ennemmin joku kylmäjuotos ECUn lastussa, jos siinä on sellainen, tai joku muu vika.

              Comment

              Working...