Googletin auton hieman liian korkean tyhjäkäynnin (1200 rpm) syytä ja totesin että omassa autossa tuo evap-venttiili ei napsunu. Otin irti ja mittasin liittimestä vastuksen joka oli 24 ohmia eli ok. Sit koitin 9v patterilla ja ei sanonu mitään. Ruiskin sisään sinistä Prf:ää (elektroniikan puhdistusainetta) ja koitin patterilla niin johan rupes napsumaan.
Tyhjäkäynti laski tuhanteen ja venttiilin napsumisen kuulee selvästi. Olispa kaikki audin viat yhtä helppoja fiksata..
EDIT: ajoin pidemmän lenkin ja tyhjäkäynti oli taas 1200.. evap-venttiili naksuu silti. joopajoo
EDIT: kaasuläpän sopeutus ratkaisi tyhjäkäyntiongelman
Tyhjäkäynti laski tuhanteen ja venttiilin napsumisen kuulee selvästi. Olispa kaikki audin viat yhtä helppoja fiksata..
EDIT: ajoin pidemmän lenkin ja tyhjäkäynti oli taas 1200.. evap-venttiili naksuu silti. joopajoo
EDIT: kaasuläpän sopeutus ratkaisi tyhjäkäyntiongelman