Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

vinkkejä audi 90 2.0 v5 ruisku motorin piristyksee

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • vinkkejä audi 90 2.0 v5 ruisku motorin piristyksee

    eli joku vois neuvoo jotain pientä mil sais muutaman hevosvoiman lisää. esim lastu. saako näin vanhaan/ tekeekö kukaan? ..... miten katsastus esim saksasta osteussa moottorissa? jos vaihtaa esim tän 2.0 -> 2.2 24v ehkä tubo niin miten se homma sit menee? ja jarrut mitä kaikkea siihen sit pitää hinkata =D

    ja sivustoja mistä löytyis tähän vekottimeen jotain osia!

  • #2
    vaparin virittäminen on täysin tyhjänpäiväistä hommaa, siinä ei tapahdu muutakuin lompakon tyhjenemistä.

    24V venttiilistä vitosmoottoria kannattaa etsiä hieman kauempaa kuin saksasta, tai vaihtoehtoisesti 2,2litraista kutosmoottoria, tuommoista yhdistelmää ei ihan äkkiä vag konsernista löydy.

    Comment


      #3
      Jos lähdetään taas liikkeelle siitä mikä on tavoite ja budjetti niin joku voinee jotain ehdottaakin.

      Comment


      • #4
        nm koneeseen saa hieman ajettavuutta lisää nelos- ja vitosvaihteelle sekä kulutusta litran pari alaspäin. kokonaisuutena hankalaa eli ei kannata.

        Comment


        • #5
          no budjetti on "melko" hyvä. riippuu tietenkin osan/osien vaikutuksesta et hyövyttääkö tuhlata monta sataa euroa melkeen ei mihinkään. ite olen ajatellut putkiston vaihtoa tai ite kasata jonku näköinen putkisto, kannattaako? ku en satu olemaan mikään automekaanikko niin en tiedä miten tämä nokkien jyrkentäminen tapahtuu . ne lähetetään johonki moottori koneistamoon tj. siis mitä näitä koneen osia nyt edes kannattaa vaihtaa? että huomaa rahallensa vastinetta :] edes vähän...

          mahd. neuvoja jos muista isommista audeista osia mitkä käy just niinku pitää :)

          edit: no tavoite on saada hevosia ja vääntöä lisää

          Comment


            #6
            Osta esim tästä NG eli siis 2.3 litrainen 90-malleissa käytetty versio
            http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=8540

            Veikkaan että tuolla tavalla saat halvimmalla jotain joka selvästi tuntuukin ja jos sulla on nyt PS-koodinen moottori niin edessä pitäisi olla jo 256mm jäähdytetyt levyt ja takanakin levyt kuten NG-moottorisessa eli käytännössä helppo muutos.

            Comment

            Working...
            X