Tämmönen asia vaivaa, kun esim. kaupungissa himmailee moottorijarrutuksella valoihin tai on kääntymässä, niin n. 1500 kierroksella rupee moottori (ja koko auto) nytkymään, eli kai se moottorinohjaus kytkee polttoaineen syöttöä takas päälle ja arpoo mitä pitäis tehdä. Risteykseen tultaessa se on ärsyttävää kun esim kolmosella jarruttaa niin tietyillä kierroksilla alkaa nytkymään ja sitte kun pukkaa kaasua niin kone kuitenkin jaksaa vääntää. Sen ymmärtäis että se rupeis yskimään ku kierroksen menee alle 1000 ja vaihde olis liian iso nopeuteen nähden.
Kokeilin vastaavaa c180 mersulla, niin siinä ei mitään ongelmaa vaikka vitosvaihteella himmaili ja kierrokset meni alle 1000.
Saako tuota ominaisuutta mitenkään säädettyä?
Kokeilin vastaavaa c180 mersulla, niin siinä ei mitään ongelmaa vaikka vitosvaihteella himmaili ja kierrokset meni alle 1000.
Saako tuota ominaisuutta mitenkään säädettyä?
Comment