No joo vaikea kuvailla muuten eli pintakaasulla kiihdyttäessä kolmoselle vaihtaessa laatikko "empii" ja kone "kiekaisee" kierroksia johonkin reilun 3000rpm paikkeille n 0,5s ja sitten laatikko tajuaa että vaihde pesään ja nykäisee ja kierrokset palaa n 2000 ja meno jatkuu normaalisti. Eli laatikko tavallaan vetää tyhjää tuossa vaihdossa hetken ihan niinkuin turbiini ei ehtis mukaan tjs.
Mitäs luulette mistä kyse, kun kaasua on enemmän ei tee vastaavaa ja muutenkin pelaa normaalisti. 2,3L mopo siis kyseessä ja öljymäärä normaali ja öljyt vaihdettu noin pari vuotta sitten ja toiminut normaalisti tähän asti, nyt alkanut tekeen tuota muutaman kerran päivässä ja aina alle puolikaasulla kiihdyttäessä.. Arvioita? Onko aika vaihtaa öljyt että öljyn ominaisuudet tekee tuon vai voiko olla vaikutusta näyttää että oljyn määrä jopa aikalailla ylärajassa tikkua.. Onko laatikko porsimassa kohta??
Mitäs luulette mistä kyse, kun kaasua on enemmän ei tee vastaavaa ja muutenkin pelaa normaalisti. 2,3L mopo siis kyseessä ja öljymäärä normaali ja öljyt vaihdettu noin pari vuotta sitten ja toiminut normaalisti tähän asti, nyt alkanut tekeen tuota muutaman kerran päivässä ja aina alle puolikaasulla kiihdyttäessä.. Arvioita? Onko aika vaihtaa öljyt että öljyn ominaisuudet tekee tuon vai voiko olla vaikutusta näyttää että oljyn määrä jopa aikalailla ylärajassa tikkua.. Onko laatikko porsimassa kohta??
Comment