Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 b5 1.8t 1997 kytkin ottaa todella ylhäältä?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

A4 b5 1.8t 1997 kytkin ottaa todella ylhäältä?

Hei, onko kytkin menossa kun se ottaa todella ylhäältä. olen katsellut erinäisiä keskutelu palstoja ja tästä ollan erimieltä jotkun sanovat että se on ihan normaalia että kytkin ottaa näin ylhäältä kun taas toiset että tämä ei ole normaalia. onko kenelläkään todellista tietoa että onko tämä todellakin sama kaikissa tämän ikäisissä turbo audeissa? Vai onko tässä yksilössä kytkin remppa edessä?

Kaverilla ainakin ottaa kytkin helvetin ylhäältä. On ottanu siitä asti ku se auton osti vuosi sitten.

Kärrynä --> Audi A4 1.8 1995 ilman urpoa

Comment

Mulla on ottanut kytkin ylhäältä 2,5 vuotta eikä ole ollut mitään ongelmia. Tottumuskysymys mun mielestä. Hauska vaan istua vieressä kun joku tottumaton lähtee liikkeelle, yleensä nostavat kytkintä normaalin määrän, polkaisevat sen pohjaan ja varmistavat että ykkönen on silmässä ja yrittävät uudelleen. :)

Comment

<- Kyllä se vanhemmassakin on pitkähkö liike, ja muutenkin aluksi tuntui hallintalaitteet vaativan suureellisempia elkeitä - ainakin parin japsiauton jälkeen, joita puolestaan käsitellään sukkasillaan ;)

Ajan satunnaisesti firman transitilla, ja tuon viime vuoden mallin onnistuin aluksi melkein aina sammuttamaan eka lähdössä; siinä kun taas ei tarvitse kuin ajatella keventävänsä kytkinjalkaa, niin jo mentiin... :D

Comment

Mulla ottaa `00 malli kanssa suht ylhäältä mutta 50tkm ajaneena voin sanoa että aina ollut samanlainen.
          Toisin kuin enon B6 mallin 1.9TDi:ssä kytkin on jotakuinkin on/off.
          Aluksi oli helvetin vaikeeta päästä liikkeellä ja tuli pysäköityä pari kolme kertaa.
          Ottaa kiinni niin lyhyeltä alueelta tai jotain että sai olla tarkkana.
          En tiedä sitten onko kaikissa vastaavan ikäisissä sama homma.Jos on niin en muuta negatiivista keksi.
          Vähän OT mutta oli kai tässä vähän asiaakin.

Comment

mun -98 quattrossa ottaa todella ylhäältä kiinni, ja on kytkinremppa edessä, kun ripeasti lähtee liikkeelle ja vaikka vain hetken luistattaa kytkintä korkeammilla kierroksilla että auto nytkähtää liikkeelle ja sitten päästää kokonaan ylös niin jää luistamaan, ja silloin myös nopeasti kakkoselle vaihdettaessa alkaa luistaa jos ykkösellä luistanut.

Sitten ei luista jos korkeilta kierroksilta päästää kerralla nopeasti kytkimen ylös.

Comment

Äijän b5 nelkussa (tdi) ottaa kytkin myös varsin ylhäältä. Tosin on tehnyt sitä jo kaikki 300tkm, joten voitanee huoletta kutsua ominaisuudeksi.

Comment

Saksalainen piirre yleensäkin: (turhankin) pitkä polkimen liike ja tartuntakohta varsin ylhäällä.
                Mulla on ollut sama ominaisuus kaikissa 6 autossani tähän mennessä (erimerkkisiä saksalaisia kaikki)

Comment

Working...
                X