Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

miksei löydy KV koneellisia osia????

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• miksei löydy KV koneellisia osia????

Koko Ruåtsissa ja Suåmessa ei taida olla yhtäkään 2.2 litrasta audi 90:ä... Kaikki mitä oon löytäny on 2.3 litraisia, ja niistä ei sovi osat mun romuun :(
    Pitäis löytää ISV, ja uutta en viitsi ostaa koska se maksaa yli 200 egee... Sopiiko mistään muusta mallista mun koneeseen toi ISV????? tuotenro: 035 133 455 F

Aika monessa Audissa ja Volkkarissa tuo malli on, tosin tarjonta voi olla niukkaa. Varaosahaku löysi tämän, jonka pitäisi Bosch -numeron mukaan olla sopiva ainakin Audi 100 2.2 koneeseen. 16V GTI golfistakin voisi löytyä.

Comment

No rupes heti löytyyn ku vaan hokas etsiä oikealla osanimellä.... heja sverige

Comment

Tuohon aikaan myytiin type 89 mallit jo katalysaattorilla (koodi NG) hieman kehittyneimpiin autoilukulttuureihin, mutta suomessa myytiin vielä parin vuoden ajan tätä katitonta versiota eli KV:tä.

Eroa noitten ISV:ssä on ainakin sijainnissa, myös koodi taisi olla eri. Mutta uskoisin että muista merkeistä ja satkun koodilla KP saattas löytyä myös vastaava. Korjatkaa lötköilijät jos meni satkun koodi väärin.

Comment

Ruåttista löyty hyvin ja nyt vaan odotellaan vastauksia hinnoista...

Comment

Working...
          X