Tässä on nyt käyty läpi ja korjattu noita capriossa olleita itsemurhavirityksiä melko paljo, mutta vieläkin löytyy kaikkea jännää ja muuta ihmeellistä.
Edellinen omistaja on tehny keulamällin jälkeen omia korjauksiaan ja säästänyt jokaisessa mahdollisessa kohtaa. Tässä uusin löyty:
ISV:lle tulevan sähköjohdon liitin mennyt rikki, korvattu kahdella abiko-liittimellä. ISV on kolmepinninen, joten pitäiskö tuolle tulla kolmejohtiminen piuha vai kuinka on? Tämä nykyinen viritelmä löytyi roikkumasta irtonaisena tuolla konehuoneen puolella.
Olisin kiitollinen jos joku jakaisi tietoaan tai viitsisi katsoa omasta NG-koneestaan.
Edellinen omistaja on tehny keulamällin jälkeen omia korjauksiaan ja säästänyt jokaisessa mahdollisessa kohtaa. Tässä uusin löyty:
ISV:lle tulevan sähköjohdon liitin mennyt rikki, korvattu kahdella abiko-liittimellä. ISV on kolmepinninen, joten pitäiskö tuolle tulla kolmejohtiminen piuha vai kuinka on? Tämä nykyinen viritelmä löytyi roikkumasta irtonaisena tuolla konehuoneen puolella.
Olisin kiitollinen jos joku jakaisi tietoaan tai viitsisi katsoa omasta NG-koneestaan.
Comment