Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2.3 NG ISV:lle tuleva sähköjohto

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 2.3 NG ISV:lle tuleva sähköjohto

    Tässä on nyt käyty läpi ja korjattu noita capriossa olleita itsemurhavirityksiä melko paljo, mutta vieläkin löytyy kaikkea jännää ja muuta ihmeellistä.

    Edellinen omistaja on tehny keulamällin jälkeen omia korjauksiaan ja säästänyt jokaisessa mahdollisessa kohtaa. Tässä uusin löyty:

    ISV:lle tulevan sähköjohdon liitin mennyt rikki, korvattu kahdella abiko-liittimellä. ISV on kolmepinninen, joten pitäiskö tuolle tulla kolmejohtiminen piuha vai kuinka on? Tämä nykyinen viritelmä löytyi roikkumasta irtonaisena tuolla konehuoneen puolella.

    Olisin kiitollinen jos joku jakaisi tietoaan tai viitsisi katsoa omasta NG-koneestaan.

    #2
    NG:n ISV pitäisi olla kaksipinninen.

    Comment


    • #3
      Aha. Lisää entisen omistajan syntilistaan siis. Anyway, nyt ei oo ISV:llä piuhoja ollenkaan. Saa sahata käyntiin urakalla, tyhjäkäynti arpoo itseänsä välillä 1200-1800, tehot kateissa ja nykii ihan mukavasti. No hommataan ensin se oikea ISV ja katsotaan sitten etiäpäin.

      Comment


        #4
        tyhjäkäynti arpoo itseänsä välillä 1200-1800
        Hmm. Jos ISV pois käytöstä pitäisi joko sammua tai olla tasan, ei humpata. En halua maalata piruja seinille, mutta olisikohan jotain muutakin ongelmaa.

        Comment


        • #5
          Jos on Ke-jet niin kuuluu "humpata" ilman piuhaa.

          Comment

          Working...
          X