Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lötköön pakoputkea

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Lötköön pakoputkea

    Kertokaas mistä olette hankkineet quattro lötköön pakoputkea. Kyseessä turbo koneinen härveli ja mistään ei meinaa löytyä q:putkea. Kelpaako vajaavetoisen putki vai onko tehtävä itse. Entäs mittatilauskaupat?
    Viimeksi muokannut jasso; 22.6.2011, 22:16. Perustelu: Isoja kirjaimia jatkossa, kiitos.

  • #2
    http://sites.internet.lu/folders/cus...v8.htm#EXHAUST
    Viimeksi muokannut jasso; 22.6.2011, 22:11. Perustelu: tarkempi linkki

    Comment


    • #3
      Nuo putket tuovat 5-mukisen turbokoneen äänet hyvin kuuluviin.

      Hintaansa nähden ollut kuulemma paljon pakoputkea :)

      Comment


      • #4
        Ja nuo eivät ole kai ihan tarvikeläkkipeltiä, joten eivät pitäisi murentua alle ensimmäisen talven jälkeen. Itse olen noita miettinyt, mutta kun 200:sen orkkisputki on vielä liian hyvässä hapessa :)

        Comment


        • #5
          Yhden cac:in takapöntön nähneenä voi todeta että se on kevyt. Elinaikaodotteesta ei tietoa, uskoisin että riittävä.

          Comment


          • #6
            Yhden cac-putkiston asentaneena voin vahvistaa. Ja työn jälki on hintaansa nähden varsin asiallista.

            Comment


            • #7
              Lötköfoorumilla vaikuttava v8:n omistaja laittoi tuollaisen cac:n putkiston autoonsa,
              meni heittämällä paikoilleen ilman kommelluksia. Luetun perusteella omistaja oli tyytyväinen hankintaan.-

              Cac:n putket ainakin V8:siin ovet kateilta taaksepäin.

              Comment


              • #8
                Ja CAC:n Paul on itse Audi harrastaja ja hyvin on palvelu tähän mennessä pelannut.

                Comment


                • #9
                  Yhden cac:in takapöntön nähneenä voi todeta että se on kevyt. Elinaikaodotteesta ei tietoa, uskoisin että riittävä.
                  Puhutko nyt siitä, jonka ostin uutena, sitten myin ja sitten ostin auton kanssa takas? :)

                  Hyvin on ainakin juuri se t89q takapönttö palvellut ja kestänyt vuosia. Voin suositella.

                  Comment


                  • #10
                    Joo, sepä se putki taisi olla. =)

                    Comment


                    • #11
                      tuo putki oli jo tiedossa ja hinta on aika hapan vaikka varmasti joka äyrin arvoinen olisikin. vieläkö kotimaisia tekijöitä löytyy vai olisiko hyvä budjetti vaihtoehto vaimentimien vaihto? putki kuitenkin on ehjä. tavoitteena on ne kuuluisat halvat hevoiset :)

                      Comment


                      • #12
                        Jos 450e rosterisesta on liikaa niin sitten on syytä ihan itse tehdä, vaikka mustasta.

                        Comment


                        • #13
                          Vaikka romulasta hakee rosteriset putkiosat, sitten liitosten järjestely esim v-band ja yksi paska pönttö välille niin ollaan jo siellä 400€:ssa. Siitä sitten ähisemään, puhisemaan ja hitsaamaan - ai että on mukavaa.

                          Comment


                          • #14
                            Alkuperäinen kirjoittaja Härski Näytä viesti
                            Lötköfoorumilla vaikuttava v8:n omistaja laittoi tuollaisen cac:n putkiston autoonsa,
                            meni heittämällä paikoilleen ilman kommelluksia. Luetun perusteella omistaja oli tyytyväinen hankintaan.-

                            Cac:n putket ainakin V8:siin ovet kateilta taaksepäin.
                            Tunnustan, it was me. Ja todella maukkaat kasin höpinät lähtee, painonpudotus oli ISO ja laatu oli kyllä joka euron arvoinen, ja palvelu pelasi paremmin kuin olisi osannut odottaa.

                            Tuohon Tepon kommenttiin voin yhtyä täysin. Kysyin ensin hintaa paikallisesta pakoputkipajasta, joka on almoust jokaiseen autooni putken värkännyt, hinta oli about tuplat siitä mitä tämä Cac:n hormi tuli maksamaan kuluineen euroopasta.

                            Suosittelen.

                            Comment


                            • #15
                              Jos ilmaiseksi pitää saada eikä värkkääminen tuota tuskaa niin hommaa vaikka jostakin urs4 vakioputken ja soveltaa siitä. En tiedä kyllä yhtään miten se lötkön pohjaan sopii, mutta tietyiltä osin sovellettavissa ainakin.

                              Comment


                              • #16
                                Paljo toi cac:n putki työntää savuja ulos, jos db olis 3-3.5"?

                                Comment


                                • #17
                                  Siis V8:n putki? vai joku muu?

                                  Eiköhän tuo V8:n putkisto sen saman virtaile hattuvakiona ku urssinki vakio, eli jossain 400 jälkeen ahistaa?

                                  Comment


                                  • #18
                                    no niin. eihän toi loppujen lopuksi ole kallis kun tutkii tuota tarjontaa.mai mistake älkää ottako melonia nenään. joku ehti jo kertoakin että lähi-putket (luomu) ovat PALJON kalliimpia. ikävä kyllä se musta ja ruosteinen sopisi lötköni väritykseen hyvin. jälleen kerran sain olut-tuopissa säpinää aikaiseksi väärin asetetuilla sanoilla. koittakaa pojat ymmärtää, mulla on toka audi menossa ja takana on jotain ihan muuta.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Ihan tohon mistä keskustelu lähteny, eli toi turbo versio. Onko noi läpi virtaavat änkkärit? Kyllähän toi V8 kans kaipailis putkee ja ei toho hintaa oikee kantsi käyä ite väsäämää.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Tuplaputkisen version otat CAC:ltä niin eiköhän se tosiaan tuonne jonnekin 400 korvalle riitä helposti.

                                        Tokihan sitten voi joutua pientä ripustuksien uudelleen järjestelyä tekemään, mutta onhan sekin helpompaa kuin täyden putken väsääminen :)

                                        Läpihuutoahan nuo on C4 korissa ässässä jo tehtaalta, voisin kuvitella, että ei paljoa eroa eliittilötkön putken rakenteestä kuin ehkä tosiaan ripustusten sijainnin kannalta.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X