Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Katalysaattorin hinta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Katalysaattorin hinta

    Audista simahti toinen katalysaattori, auto alkoi pitää kovaa räminää ja vika paikallistui oikean puoleiseen kattiin, merkkiliikkeen "marmoritiskillä" hintaa katilla on 780,00€ ja vanha menee vaihdossa, eli kyseessä ns vaihto-osa joka on tilaustavaraa.
    Tarvikeliikkeessä ( Tarviketori) merkkikohtainen katti, myös tilaustavaraa ja hinta 390,00 €,

    Sitten nettiihaulla Googlettamalla saksalainen myyjä : www.rengas-online.com, sieltä merkkikohtainen katti asennusosineen 193,00€ sisältäen toimituskulut saksasta kotiovelle tuotuna, arvatkaas minkä tilasin.

    Miksi täällä suomessa pitää aina kaikesta maksaa "viimeisen tapin takaa" - hinta ?
    Viimeksi muokannut gedu; 22.6.2011, 08:48. Perustelu: joku tolkku sen pisteen ja välilyönnin kanssa.

  • #2
    Jos tuntuu että pystyt merkittävästi halvemmalla myymään ko. tuotteita/palveluita niin ei muuta kuin firma pystyyn?

    Comment


    • #3
      Biltemassa peruskatti noin 80 euroo. Pikkusen rälläköintiä ja hitsailua vaatii vaan.

      Comment


      • #4
        Virtausteknisesti aika kökköjä nuo rengas-onlinen katit, itse kennon koko oli tuskin edes puolet oem katista. Kokeilin tuollaista lastutettuun 1.8T:n, persdynon mukaan yläpään veto heikkeni jonkun verran. Vakiossa varmaan ajaa asiansa...

        Comment


        • #5
          Mr, Crossfire kirjoitti: Jos tuntuu että pystyt merkittävästi halvemmalla myymään ko. tuotteita/palveluita niin ei muuta kuin firma pystyyn?
          Minä ostan niitä osia, en myy....
          Viimeksi muokannut Rexa; 22.6.2011, 13:09.

          Comment


          • #6
            satasella saa tarvikekatin melkein joka osaputkasta jonka hitsaa/hitsauttaa sinne putkeen vanhan tilalle. Näyttää ehkä erilaiselle mutta kuka sitä siellä auton alla jakuvasti katselee? Eikä normikäytössä huomaa mitään eroa kunhan katti on riittävän isolle iskutilavuudelle mitoitettu. Sitten kun autoa on lastutettu tms, sitten voi alkaa nuo halvimmat ahdistamaan, kuten yllä todettiin. Ja jos kestävyyttä miettii, niin kestääkö tuo merkkikatti kahdeksan kertaa pidempään?

            Comment


            • #7
              Olin "entisessä elämässä" autonkorjaaja ( oma paja) en suostunut silloin hitsailemaan vanhoja pakoputkia, enkä tee/teetä sitä omiinkaan kulkupeleihini, audissa käytetty, vahvasti aluminoitu putki on erittäin epäkiitollinen hitsattava, ja saumasta tulee heikko koska alumiini tunkee hitsin sekaan jolloin tiedossa voi olla kunnon "ylläripylläri" kun rööri katkeaa kesken ajon....

              Toki nuo väliinhitsattavat tarvikekatit ovat tiedossa, tuosta ruotsin puolelta ( Haaparanta) sen mahtaa saada
              n, 60 € hinnalla

              Comment


              • #8
                Olisit kattonu myyntiosastolta ja ostanu multa S4 B5 orkkiskatit

                Comment


                • #9
                  On noita vanhoja katteja jo omasta takaa.......

                  Comment


                  • #10
                    No niin, katti tuli DPD-kuriirin tuomana kotiovelle 29,06,2011, eli viikon kuluttua tilauksesta, tänään asensin sen paikoilleen ja meni ns heittämällä, eli sopivuus oli hyvä, hintaa katille jäi 193,00 € toimituskuluineen, eli ei paha, ainakaan verrattuna merkkiliikkeen 780,00 € hintaan....Opin tästä ainakin sen että kannattaa hiukan selailla nettiä ennenkuin hökäsee marmoritiskille lompsan kanssa varaosia ostelemaan.

                    Comment


                    • #11
                      Minäkin sain tuossa eilen etutolpat Allroadiin, maksoivat 554 euroa pari plus rahti. Merkkiliikkeessä oli tänään kysyttynä 1300 euroa per tolppa hintaa. Joten sille netinselailulle voi tulla melko kova tuntipalkka.

                      Comment

                      Working...
                      X