Parasta kysyä konttorilta, jossa aiot muutoksen hoitaa loppuun.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
koneenvaihtoa? audi 80 quattro vm-86
Collapse
X
-
Liekö "vitonen" kovin tarkkaan muistaa paperitöitä, koska minä teetin ne =)
Ei löytynyt vertailumalliksi vitoskoneellista, joten akselimassat punnittiin ja autosta tehtiin nelipaikkainen urheiluauto! Typ81 ja typ85 tulkittiin siis tässä tapauksessa eri mallisarjaksi. Olen kyllä kuullut onnistuneista muutoksista verraten typ85 malliin. Summa summarum, onnistuu kuitenkin. Huomatkaa kuitenkin selvä ero mallisarjan tehokkaammassa, josta 20% sopii dynolapun erota.
Comment
-
Konttorilta kyselin niin ensimmäisenä tuumasi että typ81 ja typ85 on eri mallisarjaa. Mutta kun typ81 on saanut etuvetona 2,0 vitosella, sitä voitaisiin käyttää vertailumoottorina. Mutta konttorin tietokoneet oli koko päivän nurin, ei saanut varmaa tietoa...
EDIT:
Alkuperäinen kirjoittaja saggEräällä K1 asemalla asiaa tutkittiin leimamiehen kanssa ja taidettiin päästä lopputulokseen, että typ81 ja 85 ovat samaa mallisarjaa ja siten vertailukelpoisia. Sedanit siis ainakin.Viimeksi muokannut MJF; 27.1.2009, 12:06.
Comment
-
-Kyllä "vitonen" sen verran paperitöistä muistaa, että ihan konttori kohtaisesti homma menee. Kalsi sai aikanaan autoani Naantalissa leimatessaan ihan eri ohjeet kuin minä Tampereella. Kannattaa siis neuvotella paikallisen konttorin kanssa ja jos homma ei sovussa onnistu, vaihda konttoria.
Näin se suunnilleen menee...
Comment
-
korinumeron osalta quattrot on poikkeus myös t85 Q:t on nrolla wauzzz81.
korjatkaa jos olen väärässä, mutta näin se miun mielestä oli
Comment
Comment