Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B6 S4 kierrokset jää päälle

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • B6 S4 kierrokset jää päälle

    Osaisko joku sanoa mistä vois johtua seuraavanlainen? Kun nostaa jalan kaasulta ja painaa kytkimen pohjaan, jää kierrokset paikalleen n. 1s ajaksi ennekuin putoaa tyhjäkäyntikierroksiin. Vikakoodit luin ja ei mitään pitäis olla vikana.

    #2
    Kaasuläppä vois olla likanen.
    putsaus ja sopeutus.

    Comment


    • #3
      Mulla oli entisessä B6:ssa tämmönen ongelma. Ratkaisuna uusi kytkinpolkimen katkaisin.

      Comment


      • #4
        Selvisikö tämä vika koskaan? Itse painin saman ongelman kanssa.

        Comment


          #5
          Nyt alkanut omassakin hiukan häiritsemään sama ominaisuus. Kai se on aina ollut, mutta nyt siihen jotenkin kiinnittää huomiota, liekö pahentunut. Forumeita selattaessa ei tunnu olevan harvinainen vika, mutta en tainnut yhtäkään syytä löytää kuitenkaan. Entäpä 2 FAST, löytyikö syy? Tuota kaasuläppää olen itsekin epäillyt tai mahdollisesti imuvuotoa(?). Kytkinpolkimen katkaisin nähtävästi toimii, kun vakkari pelaa.

          Toiset sanoo ominaisuudeksi, jotkut meinaa, että softapäivitys parantaa. Vaihteenvaihdon yhteydessä kierrokset siis putoaa ~2000rpm:n ja pysyy siinä jonkin aikaa ennen kuin laskee. Vikakoodit toisioilmajärjestelmästä, mutta liittyneekö tähän.

          Comment


          • #6
            Putsatkaa se kaasuläppäkotelo nyt alkuun.

            Comment


              #7
              Onkos ihmiset löytäneet syytä tähän ongelmaan?

              Minulla kierrokset jää juurikin tuohon 2000rpm:n kieppeille hetkeksi, ennen kuin tipahtaa. Tämä siis jos kiihdyttää rauhallisesti ja vaihtaa ennen 3000 kierrosta. VCDS:n mukaan kaasuläppä jää 3% auki, ennen kuin sulkeutuu. Tässä videokin ongelmasta, jos tuosta nyt jotain tolkkua saa:
              [ame]http://www.youtube.com/watch?v=SFalLPL0YAk[/ame]


              Kaasuläppäkotelo on putsattu pariin kertaan, vaikkei se mitenkään likainen ollut alkujaankaan. Vikakoodeja ei ole ja MAF:n arvot näyttivät Tommi[FIN]:n mukaan normaaleilta. Kytkimen katkaisija pitänee tarkistaa, mutta vakkari toimii kuitenkin normaalisti.

              Comment


              • #8
                Ja läpälle on varmaan annettu perusasetus?

                Comment


                  #9
                  Juu tänään nollattiin sekin, kaasun vaste hieman parani mutta tuohon roikkumiseen ei vaikuttanut.

                  Comment


                    #10
                    En ole itse jaksanut vielä tehdä mitään asialle. Markuksella näytti samaa vaivaa olevan, olen hieman odotellut, että kuulisin sieltä kaasuläpän putsauksen vaikutuksen. ;) Mutta nähtävästi sekään ei siis välttämättä auta. Erittäin yleinen vaiva tuntuu olevan, mutta yksiselitteistä korjausta en ole vielä kuullut mistään. Siihen asti menköön ominaisuutena, kuten tuntuu myös monet tuumaavan.

                    Comment


                      #11
                      Jep. Samaa ongelmaa tuntuu olevan täälläkin, mutta ei läheskään aina. Voisikohan sanoa että ehkä kerran viikkoon tuon ongelman huomaa ja muun ajan toimii oikein. Tarkoitus on tuo kaasuläppäkin putsailla tässä loman aikana, joten katsotaan auttaako mitään.

                      Comment

                      Working...
                      X