Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Voimansiirron rajoilla

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Voimansiirron rajoilla

    Nyt loppuu usko audin "yksi parhaista" voimansiirtoon,vai tuliko vaan tunnit täyteen. Ensin takavetari poikki,sitten hetiperään laatikko paskaks ja eikä siinä vielä kaikki, nyt rupes takaperä "jollottamaan".
    Olis kiva kuulla muitten kokemuksia aiheesta??
    Onko kukaan tehnyt(quattro)käänteistä eli rwd versiota laitteesta?

  • #2
    Janssoni tais poistaa etusilta vedon ainakin ja joku toinenkin taisi ajella satkulla ilman etuvetareita, eli kyllä on.

    Comment


    • #3
      torseeni jumiin niin vetää mistä vain

      Comment


      • #4
        Varmaan aiheeton kysymys, mutta olihan perässä riittävästi öljyä? Yhden olen itse kuivaksi ajanut ja alkoi siitä syystä jollottamaan.

        E: Mainittakoon vielä, että takaperän rasituksiahan se ei vähennä yhtään vaikka nelivedon poistaisikin käytöstä. Toki aski saattaa ehkä kestää paremmin.

        Comment


          #5
          Siis vetari ihan poikki? Menikö ns normiajossa? Vai oliko voimanpaskoo ja liimarata alla?

          mutta olihan perässä riittävästi öljyä? Yhden olen itse kuivaksi ajanut ja alkoi siitä syystä jollottamaan.
          Kaksimielisesti ajattelin tämän. :)

          Comment


          • #6
            Kaksimielisesti ajattelin tämän. :)
            Pirkule, kun meinaa repeillä=)

            Millä tavalla laatiko hajosi? 1 sileäksi vai jotain ihan muuta?

            Comment


              #7
              Eräässä S2;ssa on paukkunut takavetareita kyllä ihan kassillinen. R888 ja varttimaili on ollut yhdistelmä sekä raaka rata-ajo. Toki vetarit ovat olleet aina ties kuinka paljon ajettuja.
              Ihan uusilla ei ole kokeiltu, nyt ratkaisuksi haetaan 200tq;n osia.

              Comment


              • #8
                Pohjanlahden toiselta puolelta löytyisi ihan uudet vetarit, cromosta niittä vääntävät. Toki onhan niillä hintaakin.

                Comment


                  #9
                  Alkuperäinen kirjoittaja gedu Näytä viesti
                  Pohjanlahden toiselta puolelta löytyisi ihan uudet vetarit, cromosta niittä vääntävät. Toki onhan niillä hintaakin.
                  Linkkiä moisiin?

                  Comment


                  • #10
                    http://webshop.cp-service.se/product.php?id_product=66

                    Tuosta esimerkiksi.

                    Comment


                    • #11
                      Martan auto olisi tarkemmin kiva tietää, ja se seikka onko tekniikka puoli täysin vakio.

                      Noita vetareita saa ihan suomestakin teettämällä, mutta hinnasta en osaa sanoa onko halvempaa vai kalliimpaa ku nuo

                      Comment


                      • #12
                        karpiolalta teräsvetarit semmoset 500-600€ pari ja rupeaa kestämään

                        Comment


                        • #13
                          Hmm, toi ei enää oo kovin paha.

                          Comment


                            #14
                            Tuleeko Karpiolalta nivelosa myös?
                            Kertaalleen on mennyt poikki siitä nivelosassa olevan tumpin juuresta, eli juuri rihlojen loppuosasta joka ei ole enää navassa sisällä. Siksi 200tq osia haussa, koska siinä paksumpi tuo tumppiosa. Vaatii toki koko olka-akselin uusinnan 200-malliseen.

                            Comment


                            • #15
                              Ei kai sentään koko olka-akselia. Mutta napa pitää ottaa kakssatkusta tai jostain muusta isolaakerillisesta, kenties napaa sorvaamalla sen saisi menemään pikkulaakeriin?

                              Comment


                              • #16
                                Juurikin mutterikiinnitteiset nivelet, niihin sopivat navat ja Karpiolan akselit. Moisia paketteja olen muutaman toimittanut. Hyvin ovat kestäneet.

                                Comment


                                • #17
                                  Tiedätk?, onko noi akselit täyttärautaa vai onttoja.
                                  cro/mo akselit lienee "terästä".

                                  Comment


                                  • #18
                                    umpijöötiä painon perusteella

                                    Comment

                                    Working...
                                    X