Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS 6 jarru- ja käyntiongelma

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• RS 6 jarru- ja käyntiongelma

jarrutehostin putosi pelistä kesken ajon ja tyhjäkäynti heiluu tuolla yli 1500 kierroksen, onkohan jollakin arvauksia/tietoa mikä vika?

Mahdollisesti alipaine vika? Tehostimen takaiskuventtiili hajalla?

Comment

Kannattaa tarkastaa ne alipaineletkut ja haarauma/venttiilikohdat.

Comment

Seuraa alipainelinjaa jarrutehostimelta kohti imusarjaa - jossain on vuoto.

Comment

Ilmeisesti alipainepumppu tiensä päässä, mistäköhän kannattaa kysellä uutta?

Comment

Mikähän alipainepumppu? Tuskin bensakoneessa on sellaista.

Comment

Kyllä korjaamolta tuli tollainen diagnoosi, imusarjan alapuolella sijaitsee. Kiitos vaan hyvästä vinkistä, niin on bensakone joo.

Comment

Ettei kyseessä olisi "suction jet pump"? Varsinaista alipainepumppua en etkasta löydä.

Comment

tiedätkö Jarkko mistä tuollaisen saa tilattua, onko sulla joku osan tilausnumero tiedossa? Käyttöautoon (merkkiliike)kun soittelee, kukaan ei ymmärrä mistä on kysymys.

Comment

Soitatko mulle huomenna, niin etsitään ongelmaan ratkaisu. Varmistutaan ensin, että ollaan oikeassa osassa.

Comment

Kyllä RS 6:dessa pitäisi olla vacuumipumppu V 192 . Manuaalin mukaan systeemi on samanlainen kuin V8 RS4:ssä. Tosi hyvä kuva ko. FSI V8 Service Trainingissä sieltä sivu 22
                      http://sandbox.enjoybeing.net/audi/4.2-fsi.pdf

Comment

RS6 alta löytyy sopiva kuva, mutta ei osanumeroa. A6Q kohdalla olisi 8E0927317E, joka nykyisin 8E0927317H.

Comment

Mulla tuli vastaava vika just pari viikkoa sitteen omaan RS6:seen. Purin imusarjan pois, kun olin paikallistanut vuodon sinne. Oli muuten kohtuullisen iso homma purkaa... Mulla oli tuo: suction jet pump, hajonnut. Siitä oli lähtenyt yhde irti kokonaan. Kävin tilaamassa Laakkoselta uuden, maksoi n.30euroa.

Comment

Working...
                          X