Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Öljypropun avaaminen, AEB

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Öljypropun avaaminen, AEB

    Pitäs nyt vaihtaa öljyt ja aina etukäteen hirvittää koska jostain syystä proppu jämähtää aina helvetin lujaan ja sitä saa vääntää jatkon kans auki. Eikä olis kuulemma ensimmäinen öljypohja joka halkee avates. Tuli mieleen et rasittasko esim. pulttipyssyllä avaaminen vähemmän pohjaa vai kohdistuuko samanlainen rasitus öljypohjaan jos sitä vääntää puolen metrin varrella?

  • #2
    Isku on hyvä ja lämpö on hyvä.

    Comment


    • #3
      vasaralla näpy pultin kantaan ja kunnon avain, ei o ikinä vielä ollu iso tuska..

      Comment


      • #4
        Vähä hirvittää tuo paukautus ku propun juures näkyy sellasia pieniä säröjä jokka ei onneks vielä ainakaa vuoda.

        Comment


        • #5
          Ne "säröt" on todennäköisesti valujälkiä.

          Comment


          • #6
            Lainaan aihetta, mikä on paras konsti saada jumiutunu proppu irti hajottamatta öljynpohjaa jos ei omista hitsauskamppeita?

            Comment


            • #7
              Niinkuin Petri tuolla ylempänä kertoi.

              Niitä pieniä kaasuliekkipuhaltimia, vai mitä ne nyt on saa jo alle kympillä ja hyvin ajavat asiansa jonkun pultin lämmityksessä.

              Huomasin tuossa viimeksi korjaamolla Pikku Myytä käyttäessäni, että asentajilla tuollaiset minitohot oli vakiovarusteena.

              Niin lisäämpä tähän vielä sen, kun Jetassa oli proppu jumissa, niin tasaisella voimaväännöllä sain sen auki ja kierteet myös siinä samassa mukaan.
              Se lysti maksoikin sitten sen 800, tuli öljynvaihdolle hintaa joo.
              Viimeksi muokannut kapaz; 4.6.2011, 08:07. Perustelu: tuo ikävä "jettamuisto" lisätty

              Comment

              Working...
              X