Jokos toi selvis vaikka en sitä foorimin arkistoista löytänyt?
Vois käyttää tota ylimäärästä mappia possun MAP:n lokittamiseen nyt kun toi LMA3:kin päätti hajota. Pitäs vaan saada scaalaus kerrottua logworksille.
Tämmöstä löyty
Vois käyttää tota ylimäärästä mappia possun MAP:n lokittamiseen nyt kun toi LMA3:kin päätti hajota. Pitäs vaan saada scaalaus kerrottua logworksille.
Tämmöstä löyty
Kun liittimen pyöreä puoli on oikealla, suorakaiteen muotoinen kohouma ylhäällä: pinni 1 on vasemmalla . 1-3:n välinen jännite on 5V
pin järjestys 1,2,3,4
1. Ruskea, maa
2. tyhjä
3. vihreä, virta 5V
4. sininen, signaali
Ryöstin signaalista piuhan ja mittasin arvon virrat päällä, tuli 1,85V.
Auto ollessä tyhjäkäynnillä arvoksi nousi 1,98V ja kevyesti kaasutellen paikallaan 2,4-2,5V
Self-study oppaan mukaan pitäisi olla n. 2,5V merenpinnan korkeudella.
Oikea piuha taisi nyt löytyä pienen tutkiskelun jälkeen, mutta huonontuukohan MAP:n mittauskyky ajankuluessa ?
1. Ruskea, maa
2. tyhjä
3. vihreä, virta 5V
4. sininen, signaali
Ryöstin signaalista piuhan ja mittasin arvon virrat päällä, tuli 1,85V.
Auto ollessä tyhjäkäynnillä arvoksi nousi 1,98V ja kevyesti kaasutellen paikallaan 2,4-2,5V
Self-study oppaan mukaan pitäisi olla n. 2,5V merenpinnan korkeudella.
Oikea piuha taisi nyt löytyä pienen tutkiskelun jälkeen, mutta huonontuukohan MAP:n mittauskyky ajankuluessa ?
Comment