Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi Coupe audi meni aivan ajokelvottomaksi, kaasua antaessa moottori "booaa"

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Tutkin vielä hyvässä valossa taskulampulla tuota jakajan kantta ja ei siitä vikaa kyllä löytynyt. Putsailin Bräkleenillä, joka tapaa mennä halkeamiin aika helposti. Mitään poikkeavaa ei kuitenkaan löytynyt. Onhan siellä niitä kilovoltteja sen verran paljon, että kipinä kyllä osaa etsiä parempia reittejä.

    Edit: Ja näin jälkeenpäin luettuna kaikki nuo anturihuijaukset ja lämpötilariippuvuudet voi jotenkin perustella. Kylmälle koneelle annetaan enemmän ennakkoa ja bensaa, jolloin kipinäkin menee helpommin oikeaan pyttyyn ja syttyminenkin on helpompaa.
    Viimeksi muokannut pasi_; 20.2.2012, 10:44.

    Comment


    • #32
      Hieno homma että lähti pelaamaan. Mukava auto se on ajella, ja aina riittää pikku puuhaa kun on iäkäs vaggine.

      Comment


        #33
        Minä vaihdoin virranjakajan kannen, ja ajattelin vaihtaa pyörijän myös, mutta eihän se käsin vetämällä irti lähde.
        Pyörijä on kaiketi liimattu kiinni ??
        Kysyin pyörijää varaosaliikkeestä, mutta ei juuri silloin sattunut olemaan.
        Menin sitten Laakkoselle, ja siellä varaosakirja ei tuntenut pelkkää pyörijää ollenkaan.
        Varaosakirja tuntee vain koko virranjakajan, mutta uutta virranjakajaa ei ole enään saatavissa.

        Hioin pyörijän nokan ja asensin jakajan kiinni, hyvin toimii ( jakaja oli irti koneesta ).

        Comment


          #34
          Taitaa siinäkin olla pyörijä liimalla kiinni, jossei ole koskaan uusittu.

          Comment


            #35
            Jos pyörijä on tiedoton niin sitten tämä:
            http://speed-autoteile.fi/index.php?...roduct_id=2166


            Kyseinen virranjakajan hammaspyörä (netistä ostettu) ei ainakaan minun auton jakajaan soveltunut.
            Hampaan muoto on aavistuksen erilainen kuin alkuperäinen.
            Kun virranjakajan kiristää kanteen kiinni, niin jakaja menee jumiin, eli hammaspyörä kantaa.

            Laitoin alkuperäisen hammaspyörän takaisin, niin hammaspyörien jaksottainen pärräävä ääni hävisi ?
            Viimeksi muokannut vesa u; 23.2.2012, 15:50.

            Comment


            • #36
              (Tipen)

              Terve,

              Coupessani oli myöskin käynti ongelma ja tehot hukassa.
              Homma selvisi arvailujen ja osien vaihdon myötä..
              Toinen nakutuksen tunnistin oli sökönä. Lähti heti pelaamaan kun sen vaihtoi.
              Tuli vain mieleen tällainenkin vaitoehto kun en viestiketjusta löytänyt tämän osan tsekkausta.

              Comment


                #37
                Jos luet tarkemmin, niin nakuanturi = nakutuksen tunnistin.

                Comment

                Working...
                X