jos jollain tietoa niin voisi vinkata.. kun saisi tuon vähäpäästöisyyden leiman pois jos vaan on ollut tuota konetta ilman vähäpäästöisyyden leimaa.. en tosin ole ollenkaan varma että onko mutta ainahan sitä voi kysyä ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
onko 7A/3A moottoria ei-vähäpäästöisenä typ89 koreissa?
Collapse
X
-
uutena suomessa myydyissä merkintä vaihtelee, toisissa on toisissa ei, 7a kone on viranomaisen mukaan vähäpäästöinen eli uuden ku tuo tai muutoskatsastaa -> vähäpässinen
/edit molempien yllä olevan kommentit on kurantteja, ei se ei-vähäpäästöisestä autosta vähäpäästöistä tee jos kone vaihdetaan, mutta helpommalla selviää ku omavalmisteena vie niin ei oo sitäkään riskiä.
Comment
-
juu eikö siitä tuli tuo mieleen kun silloin muutoskatsastuksen yhteydessä kysäisin aseman pomolta siinä sivussa, että jottei miksei tuota merkintää saisi pois? (siis tuo 3A @ 7A vaihto) vastaus oli jotain tämän suuntaista jos oikein muistan.. "jos sillä moottorilla on ollut joku malli katiton niin se voisi onnistua, todisteet siitä niin miksei" ja eikös noita vm 89 autoja ole ollut katilla ja ilman.. siitä sainkin sen huteran aasinsillan siihen että oisko noita ollut ilman kattia :)
edit: kumpaakohan konetta sitä nyt sitten verrataan jos menisi tuollaisia ehdotuksia konttorille esittämään. ja mitä tulee maksamaan se helv* päästömittaus omavalmiste moottorille, onko sellaisen tehneitä täällä.. kuuleman mukaan kallis..
kanta-auto on joo vähäpäästöinen, vm89
Comment
-
nii-in.. kun "kokemattomana" lähti audia hakemaan niin piti sitte tulla etuveto "ekokolffin" kans aikoinaan pois saksasta.. enpä tekis enään niin.. noh onpahan nyt "audin" moottori pellin alla kuitenkin ja vitosen murinat..
mut niin siis tuota 3A moottoria kun ei sitten ole valmistettu ilman kattia vuonna 89? ei tarvitse olla suomessa kilvissä.. koska eihän tuota nykyistä pakettiakaan ole merkitty suomeen tuoduksi/rekisterissä olevaksi silloin kun muutoskatsastin paketin..
Comment
Comment