Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

b7 manuaali ulisee moottorijarrutuksella

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• b7 manuaali ulisee moottorijarrutuksella

Moi mulla on a4 1.9tdi -06 ajettu 207km manuaali.
    Ostin auton tässä kaks kuukautta sitten ja melkein heti alkoi ulina moottorijarrutuksella 3:lta 2:lle (auto lampimänä) kylmänä ääntä ei kuulu.
    sitten auto kun on tyhjäkäynnillä kuuluu etulokarin sisältä selvää kolinaa
    voisko se olla kytkin?? vai jokin muu..

Ostikko liikkeestä vai yksityiseltä? Jos liikkeestä niin takas vaan.. Niillä on vastuu kaupan tekohetkestä eteenpäin 6 kuukautta korjata sellaset viat mitä ei ulospäin nähnyt autoo ostaessa..

Comment

Liikeestä ostin!!!!!!!
      Autossa takuu 10kk/10000km luki kauppakirjassa mutta piti tulla takuuehdot liitteessä mutta sitä myyjä ei antanut ostohetkellä( oli kiire hänellä hierojalle ) Ku olen alusta asti soitellut hänelle niin heti sanoi että takuu korvaa vain puolet/työt ja varaosilla.
      Yrittää pestä kätensä kaikista vioista mitä ilmeni oston jälkeen (laturin hihna alkoi huutamaan 100km oston jälkeen ja sitten500km kohdalla "kytkin"), kokeilin ilmastointia tässä vasta viikko sitten ja EI TOIMI!!! soitin ja hän sanoi että korjataan halvalla kuntoon!!! Siis taas joudun maksumieheksi jos haluan kuntoon, vaikka mistä mie sen olisin voinut tietää ku ostin auton ku oli vielä lumi maassa.
      Miten mie voi vedota jollain tavalla että en joutuis maksumieheksi kenen puoleen kääntyä ku kuluttajasuojalakiki on niin reikänen ja tuntuu että se myyjä on kyllä lukenu läksynsä..
      Niin ja sitten se haluaa korjauttaa auton omalla korjaamolla jossa 2 korjaajaa oli koulun työharjoittelijoita ja yks "palkallinen"

Vi...aa ku pientä sikaa!!!! se on suuri raha lapsiperheelle vaikka puoliksi maksettais...

Comment

On kyl ku**päinen myyjä täytyy myöntää jos ei suostu mitään hoitaan kuntoo.. Itellä liike kyllä hoisi umpiot kuntoon kun oli halki ja vaihto vielä xenonitkin kun vilkkuvat syksyllä kun ekaa kertaa laiton päälle ja kaikki meni suoraan autoliikkeen laskuun.. MUn mielestä autoliikkeellä on oltava takuu 6kk vaihtoautonkin myynnissä. Ootko koittanu soittaasuoraan tolle kuluttaja-asiamiehelle ja mitä reikiäsiinä laissa on?

Comment

Olen soittanut kuluttaja-asimiehelle ja se neuvoi keskustelemaan myyjän kanssa mahdollisista kompromisseistä ja sanoi kytkimestä että200tkm jälkeen kytkimeen tuleva vika on luonnollista kulumaa, mutta ilmastointi kuulema kuuluu mennä myyjän piikkiin.
          sehän se on tässä että myyjä on niin kuspää ja aina sanoo ku soitan että on kiire ja sitten se vetoaa asiassa ku asiassa että kuluttaja tietää mitä ostaa mikään ei ole ikuista...
          siis onko tuo 6kk kirjoitettu jossain paperissa johon mie voin vedota!!??

Comment

Muistaisin jostain näin lukeneeni muten yhtään mistä kun oman autoni kanssa tappelin aikoinani autoliikkeen kanssa.. Kannattaa olla suoraan myyjän esimieheen yhteydessä jos myyjä ei halua keskustella ja on veemäinen..Ylensä mitä ylemmälle herralle soittaa ja esittää asian niin sitä helpommin he korjaavat asian koska heille maine ja asiakastyytyväisyys on tärkeitä toisin kuin myyjille jotka pelkäävät oman provikkansa puolesta.. Soitappa siis myyntipäällikölle tai suoraan liikkeen johtoon se autto ainakin kaveria vastaavassa tilanteessa.. Myyjä ei suostunu mihinkään mut liikkeen johtaja lupas heti korjata kaikki kuntoon talon piikkiin..

Comment

Muttaku myyjä on tässä tilanteessa toimitusjohtaja!
              Viimeksi muokannut okkim; 30.5.2011, 15:09. Perustelu: Vähempikin huutomerkkien määrä riittää.

Comment

Täältä hieman infoa asiaan liittyen. Kytkinvika voidaan hyvinkin katsoa luonnolliseksi kulumiseksi noilla kilometreillä, jolloin voi olla hankala saada liikettä maksamaan koko lystiä virhevastuun piikkiin. Takuuehtoja näkemättä on hankala sanoa, miten ne asiaan vaikuttavat.

Comment

Joo tuota mie olen lukenut ja saman sanoi asiamies, mutta ainakin myyjä on luvannut maksaa työn omalla pajalla ja mulle jäis maksettavaksi osa (joka on pirun kallis)
                  Mutta ilmastointi asiassa menen vaikka oikeuteen jos joudun maksamaan penninkin!!!!! Ja sitten se kaikista inhottavin asia että liike on 420km päässä ja turhia "asiallisia" keskusteluja kasvotusten on vaikea käydä pitkistä etäisyyksistä johtuen.
                  Kerran ilmoitin että olen tulossa sinne huomenna ja annoin kellonajankin, ku tulin paikalle niin toimitusjohtajaa ei näkyny ja kysyin toiselta myyjältä niin se sanoi että se on lahtenyt kylpylään loppuviikoksi..... et sillee

Comment

mutta onneksi olin silloin lähellä kyläilemässä... jos olisin tullut 4220 km turhaan niin silloin olis ollut piru irti

Comment

No joo mie ilmoitan teille sitten miten kävi

Comment

Ei muuta kun onnee vääntöön ja toivottavasti käy hyvin!!

Comment

Joo onnee vaan taistoon !!

Toivotaan ettei vaihdelaatikossa ole vikaa .. se on taas muutama euro kalliimpi remppa.

Comment

Mikähän lie tämän tapauksen lopputulos? Tein hiljan kaupat B7 korin 1,8t A4:sta ja minulla on täysin samanlainen ongelma. Poikkeuksena tosin se, että omani on bensakoneella ja about 150tkm ajettu. Kysyin kertaalleen ongelmasta eräästä huoltoliikkeestä eikä sieltä osattu oikein sanoa mitään eikä ongelmaa juuri otettu edes mitenkään selvityksen alle. Huoltomies epäili vian olevan mahdollisesti synkrossa. Itse en näistä mitään varsinaisesti tajua mutta olen sitä mieltä, että ääni ei ole normaali.

Comment

Selvittelin tämän tapauksen keskenäni ja homma meni näin. Kysyin arviota vian laadusta loppujen lopuksi neljältä eri huoltoliikkeeltä. Arviot vaihtelivat välillä vikaa neulalaakerissa ja kytkinakselin liian suuri päittäisvälys. Valitsin huolloista mielestäni pätevimmän arvion antaneen paikan ja käytin auton siellä. Pari päivää ja homma oli valmis. Syy ulinaan oli neulalaakerissa joka oli siis em. arvioista se edullisin vaihtoehto. Töineen ja osineen hintaa tuli hieman reilu 500 euroa ja tästä summasta autoliike tuli vastaan sopivasti. Meni siis omalla kohdallani hyvin kivuttomasti ja lopputulos oli asiallinen.

Comment

Working...
                              X