Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi a6 2.8 vaihdelaatikosta?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • audi a6 2.8 vaihdelaatikosta?

    Moron.

    Sellasta oisin tiedustellu että missähän mahtaa olla vikaa /väljää kun auton pysäyttää esim loivaan ylämäkeen tai tasaisellekin ja laittaa p.n päälle ja sen jälkeen auto pääsee liikkumaan omalla painollaan noin 5cm niin seuraavan kerran ku laittaa P:ltä vaihteen päälle niin vaihdekeppi ikäänkuin tarraa kiinni ja saa hieman voimalla laittaa vaihteen päälle ja kuuluu vaimea tumahdus.

    mitään tarraamisia ei ilmeenny jos p:n laitettua päälle heti laittaa kässärin niin auto ei pääse rullaamaan yhtään..

    Eli ongelman tekee toi jos p:n jälkeen auto pääsee rullaan "vaihdetta" vasten.. ja sitte takertelee

    Muuten laatikko toimii todella nätisti ei luistele ja puree hyvin kaasuun..

    Huhhuh olipas taas vaikeasti selitetty simppeli asia.. ; )

    nooh..

  • #2
    Laatikko toimii juuri kuten pitääkin, olet itsekin oivaltanut sen tuossa teksissäsi.
    P-asennossa on palalukko ja jos auton paino on tuota lukkoa vasten niin voit kuvitella että lukon pois saaminen edellyttää voiman käyttöä, P-asento ei siis ole kitkajarru.
    Laita N-asennossa käsijarru päälle ja siirrä tämän jälkeen P-asentoon niin ei ole ongelmia.

    Comment


    • #3
      no himskatti..

      kai se o sitte uskottava ku sanotaan..

      Aikaisemminkin ollu tomaatti laatikolla olevia pirssejä ja ykskään ei ole noin toiminut ku peen pukkaa päälle..

      no mutta oppia ikä kaikki.

      pitänee ruveta käkkäriä käytteleen enemmälti parkissa

      dänks..

      Comment


        #4
        Alkuperäinen kirjoittaja evinrude Näytä viesti
        Laita N-asennossa käsijarru päälle ja siirrä tämän jälkeen P-asentoon niin ei ole ongelmia.
        Näin muuten lukee ohjekirjassakin. Ei niitä kukaan lue, en minäkään myönnä :)

        Comment

        Working...
        X