Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Flektin laakerointi C4 (A6) R5

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Seuraavaksi uusi aksila sorvailla.
    Attached Files

Comment

Meni vakio pituisella remmillä vaikka hihnapyörä halkaisijaltaan isompi ku vakio.
      Attached Files

Comment

Onko hihna mennyt ennenkin tuota samaa reittiä, vai jouduitko hieman muuttamaan tuota isomman hihnapyörän takia?

Comment

Ei tullu mitattua mutta aika lähelle 3mm halkaisijaltaan vain suurempi. Ihan vakio reittiä kulkee.

Comment

Minulla taitaa hihna mennä sitten väärää reittiä. Googlailin kuvia ja muissakin on näköjään hihna niinkuin sinulla. Lainasin kuvaasi ja piirsin siihen oman hihnan reitin. Täytyy varmaankin irroittaa vielä hihna ja pujottaa oikeaa reittiä takaisin.
            Attached Files

Comment

Siinäpä se vitsi olikin kun rupesin reitittämään kuinka se ny menikää. Piirsin kyllä paperille silloin kun purin keulan muutama kuukausi sitten, mutta luultavasti siivonnu roskiin sen...

Comment

Kokeilin hiljattain molempia hihnanvetotapoja, mutta rupesi sitten epäilyttämään laturin pyörälle tuleva vähäinen kosketuspinta. Siperia opetti sitten oikean reitin.

Comment

Itse tänään laittelin hihnan oikeaa reittiä. Nyt hihna löystyy enemmän kun kiristintä vääntää löysemmälle ja näin hihnan vaihtokin onnistuu yksin. Aikaisemmin olen siihen tarvinnut kaverin nykäsemään jollakin liinanpätkällä hihnan viimeselle hihnapyörälle. Pientä laturihäikkää itsellä ollutkin, mutta ne on korjaantunut uuden hihnan ja kiristimen iskarin vaihdolla. Jospa se nyt toimisi vielä pikkusen paremmin.

Comment

Working...
                  X