Elikkä, ajellessa maantiellä kaikki ok, lämmöt 90 astetta ja liikenne ympyrässä alkoi jäähdytysnesteen valo punaisena vilkkumaan. Kone seis ja korkista oli hieman ruikannut nestettä ja korkin avatessa sitä tuli yli. Lisäsin nestettä ja ajoin n. 200m pihaan ja loppui lämpimän ilman tulo sisälle. Korkkia avatessa tuli yli taas nestettä. Jäähdyttelin konetta, lämmöt kävi enimmillään 95 asteessa. Välillä tuli vaaleampaa savua putkesta, paloiko kannen tiiviste? Kokeilin myös ilmata lämppärin letkussa olevasta ruuvista ja sieltä tuli välillä ilmaa ja välillä nestettä. Lämmintä ei puhalla sisälle, vähän aikaa käytin ja alkoi tulemaan yli paisarista. Voiko ilmaa olla kierrossa kun tekee noin?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Valo ja savumerkkejä v6:sta
Collapse
X
-
Kannentiivisteeltä vaikuttaa. Jos kone on vielä 2.8 AAH niin ei mikään ihme, voisi jopa tyyppiviaksi mainita kannetiivisteet.
-
kansiremppa on tehty tasan 90tkm sitten ja jakohihna vaihdettu 4tkm sitten, voiko hihnan vaihdon kanssa sössiä jotain jotta kävisi näin? Öljyä alkoi kuluttamaan aika reippaasti huollon jälkeen, pistin sen piikkiin kun eri öljyä joutui laittamaan ja jostain alkoi tiputtaa. Huomenna pääsee kuulemaan tuomion korjaamolta. Voiko näistä kansi haljeta vaiko tiiviste yleensä? Ja kone on abc 2.6 -95 280000 ajettu.
Comment
Comment