Niin kottero on siis tämä 80 2.8 quattro avant..
Havaittu seuraavaa: Alle 2000rpm painettaessa lappu lähelle lattiaa ei tunnu tapahtuvan mitään, pitää kiihdyttää varovasti ja päälle 2000rpm ni alkaa liikkua. Silloinkin tuntuu pientä nykimistä. Sitten taas korkeilla kierroksilla tuntuu puutuvan, kiertää kuitenkin sinne 6000 suht kiltisti, mutta hieman ponnettomasti. Onko ominaisuus? Eikö 174 hv pitäis tuntua jossain vaikkakin on melkoinen lossi? Mistä löytyis suoritusarvoja? Lisäksi kylmänä lähtiessä meinaa liki sammua, ainakin nykii. Täyskaasukiihdytys on aika tukkoisen tuntuista. 2500-4000rpm on suht pirtee.
Vertailuna '88 +350tkm ajettu 16v camry kiihtyy kaasua tarjottaessa ihan kiltisti, suorastaan hienosti tuohon nähden. Viekö nelikko muka kaiken voiman?
Tulpat tutkin ja meinasin vaihtaa, mutta olivatten liki uuden näköiset joten jätin paikoilleen. Johdot oli kaikki alle 6kOhm, 5kOhm niissä lukee. Tai kolmosen tulppaa ja johtoa en saanu irti kun siinä on jos mitä letkua, piuhaa ja anturia. Arvelisin sen olevan kuitenkin ihan ok.
Mitä siis kannattais tehdä/vaihtaa? Sippi vaihtoon? Suodattimia en oo vielä vaihtanu, missä muuten makaa benssafiltteri? Näyttäiskö se vikavalo tms. jotain tällaisessa tapauksessa?
Noniin, onhan tossa purtavaa, keksikääs jotain fiksua ;)
Havaittu seuraavaa: Alle 2000rpm painettaessa lappu lähelle lattiaa ei tunnu tapahtuvan mitään, pitää kiihdyttää varovasti ja päälle 2000rpm ni alkaa liikkua. Silloinkin tuntuu pientä nykimistä. Sitten taas korkeilla kierroksilla tuntuu puutuvan, kiertää kuitenkin sinne 6000 suht kiltisti, mutta hieman ponnettomasti. Onko ominaisuus? Eikö 174 hv pitäis tuntua jossain vaikkakin on melkoinen lossi? Mistä löytyis suoritusarvoja? Lisäksi kylmänä lähtiessä meinaa liki sammua, ainakin nykii. Täyskaasukiihdytys on aika tukkoisen tuntuista. 2500-4000rpm on suht pirtee.
Vertailuna '88 +350tkm ajettu 16v camry kiihtyy kaasua tarjottaessa ihan kiltisti, suorastaan hienosti tuohon nähden. Viekö nelikko muka kaiken voiman?
Tulpat tutkin ja meinasin vaihtaa, mutta olivatten liki uuden näköiset joten jätin paikoilleen. Johdot oli kaikki alle 6kOhm, 5kOhm niissä lukee. Tai kolmosen tulppaa ja johtoa en saanu irti kun siinä on jos mitä letkua, piuhaa ja anturia. Arvelisin sen olevan kuitenkin ihan ok.
Mitä siis kannattais tehdä/vaihtaa? Sippi vaihtoon? Suodattimia en oo vielä vaihtanu, missä muuten makaa benssafiltteri? Näyttäiskö se vikavalo tms. jotain tällaisessa tapauksessa?
Noniin, onhan tossa purtavaa, keksikääs jotain fiksua ;)
Comment