Onko b5 quattron vaihdelaatikossa jonkinlaista säätöä kytkimen haarukalle? Tämmönen alko arveluttamaan, että onko haarukkaa mahdollista käpälöidä kytkimen tartuntakohdan muutos mielessä?
Kun aiemmin autossa oli jokin TDI passatin asetelma vauhtipyörä paketti, ja nyt kun asensin tämän speed-autoteilen 500nm paketin, niin tämä luistaa vielä reilun 300km ajon jälkeen, luulisi hieroutuneen paikallesta vähemmälläkin. Jotta olisiko jäänyt kantamaan tuo haarukka.
Kytkin ottaa melko ylhäällä tällähetkellä, mutta ns. "tyhjää" jää polkimen yläasennon ja kytkimen tarraamisen väliin joku 5-10mm. Vaikeasti selitetty mutta toivottavasti joku ymmärtää mitä ajan takaa.
Osat tuli puhdistettua jarru cleanerilla ennen asennusta, ja autossa ei pitäisi olla noin hurjia vääntöjä että luistaisi.
Kun aiemmin autossa oli jokin TDI passatin asetelma vauhtipyörä paketti, ja nyt kun asensin tämän speed-autoteilen 500nm paketin, niin tämä luistaa vielä reilun 300km ajon jälkeen, luulisi hieroutuneen paikallesta vähemmälläkin. Jotta olisiko jäänyt kantamaan tuo haarukka.
Kytkin ottaa melko ylhäällä tällähetkellä, mutta ns. "tyhjää" jää polkimen yläasennon ja kytkimen tarraamisen väliin joku 5-10mm. Vaikeasti selitetty mutta toivottavasti joku ymmärtää mitä ajan takaa.
Osat tuli puhdistettua jarru cleanerilla ennen asennusta, ja autossa ei pitäisi olla noin hurjia vääntöjä että luistaisi.
Comment