Tänään aamulla havaitsin että lötkö ottaa ja nostaa lämmöt (aika nopeasti vieläpä) jopa 110 asteen yli ja siellä ne pysyvät ajosta riippumatta. Nesteen kierto tuli ensimmäisenä mieleen ja termostaatti tulikin jo vaihdettua.
Tällä ei korjaantunut ja seuraavana kiikarissa syyläri tai vesipumppu. Flektikään ei herää toimintaan mukaan. Eikös sillä ole oma anturinsa alavesiletkun lähdön tienoolla eli kierron puuttuessa ei tarvittavaa lämpöä "alapäässä" esiinnykään?
Moottorin ollessa lämpimänä/kuumana tyhjäkäyntikierroksetkin nousevat välillä aika korkeiksi, tämä varmaankin liittyy korkeisiin lämpöanturin lukemiin? Ja kärsiikös tuolla ajella kun sopivat tilat jatkotoimenpiteille sijaitsevat 60km päässä :|
Tällä ei korjaantunut ja seuraavana kiikarissa syyläri tai vesipumppu. Flektikään ei herää toimintaan mukaan. Eikös sillä ole oma anturinsa alavesiletkun lähdön tienoolla eli kierron puuttuessa ei tarvittavaa lämpöä "alapäässä" esiinnykään?
Moottorin ollessa lämpimänä/kuumana tyhjäkäyntikierroksetkin nousevat välillä aika korkeiksi, tämä varmaankin liittyy korkeisiin lämpöanturin lukemiin? Ja kärsiikös tuolla ajella kun sopivat tilat jatkotoimenpiteille sijaitsevat 60km päässä :|
Comment