Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Urssin lämpöongelmia

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Tuota tuo "alunperin paperinen" on vähän hasardi veikkaus. Toki alkuperäinen voi olla paperinen, mutta onpa noita paljon myös peltitiivisteellä tullut tehtaalta ;)

    Comment


    • #32
      Kansi jumpalta säästyttiin tarkka silmäinen kaverini huomasi että vesiletku tihuuttaa putken päälle vettä josta tämä höyry sitten oli peräisin (ajoviima) painoi taakse. Ja lämpöjen nousu johtui jumiutuneesta termarista. Kiitos vinkeistä. Infrapuna mittari paljasti lämpömittarin kusetuksen. Saa parilla huntilla palautella osia pois :)

      Comment


      • #33
        Älä turhaan palauta, kuiteskin on kansijumppa pian edessä ku vähä innostut virittelemään. :D

        Comment


        • #34
          Tuota tuo "alunperin paperinen" on vähän hasardi veikkaus.
          Miten niin hasardi? Eikös näissä alkupään AAN koneissa ole massapahvi alkuperäisenä? Sitä en tiedä milloin on sitten myöhemmin tehtaalla päädytty metalliseen, mutta omassa -92 oli ainakin massapahvi.

          Comment


          • #35
            Mulla urs6 -95 ja siinäkin oli avatessa massapahvi. Enkä kyl usko että tota on aikasemmin avattu. Varma ei tietty voi olla.

            Comment


            • #36
              Itelläkin massapahvi, urs4 -93.

              Comment


              • #37
                Itselläni taas 1992 vuotisessa olikin metallinen tiiviste.

                Comment


                • #38
                  Mutta ei tehtaalta.

                  Comment


                  • #39
                    Mulla -94 ja metallinen tiiviste. Eikös ne -94 eteenpäin ole olleet metallisella??

                    Comment

                    Working...
                    X