Eli auto on -92 aan koneinen. Moottori pitää lämpöjä ajaessa 95 asteessa, ihan sama "polkeeko" vai pyörii kaupungissa. Niin lopputulos sama lämmöt 95 flekti ei auta poltti jälkijäähyn releenkin (uuden). Niin kerää myös painetta paisariin mutta, öljyt ja vedet näyttäs olevan omilla osastoilla. Olipas paljon asiaa mutta apua kaivattas.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Urssin lämpöongelmia
Collapse
X
-
Kerran ainoostaan porissu mut pitää noi lämmöt 95 asteessa, yöaikaan viileellä kelillä mittarin mukaan noin 90-91. Edelleen tuo lisä flekti ei oo käytössä kun palo se rele. Aattelin vetää suorilla virroilla katkasija ja sulake väliin flektin toimintaan ennenku saa auton pajalle. Vedot on kuitenki tallessa vaikka ei tätä nyt uskalla kenkiäkään juurikaan.
Comment
-
Mitäs ilmastoinnin näyttö (jos autom. ilmastointi on) mittari sanoo lämmöistä? Tässä ei ole sitä kerrottu. Vaihda nyt ensimmäiseksi se termari kuitenkin, jos et tiedä milloin on vaihdettu. Ei ole kovin iso investointi ennenkuin ryhdyt kantta irroittamaan ja samalla voi huuhdella koko jäähdytysjärjestelmän.Viimeksi muokannut mikaks; 24.5.2011, 06:25.
Comment
-
Ei oo niin hipo ajotietietokone et näkys lämmöt, joo mitäs marmoril toi termari maksaa? kymppejä jopa satoja euroja, onko havaintoo? Kannattaako kannentiivistekin ottaa sielt marmorilt vai käykö esim ad varaosa maailmasta, vai kerralla cometic?
Joo viikonloppuna vaihtuu termari, venakopan tiiviste, tulppakolot kerää ööliä, kannentiiviste.Tuleepahan kerralla kuntoon.
Onko tossa jälkijäähdytys systeemis mitään "perusvikaa" mistä kannattas lähtee etsimään, vai seurata vaan piuhoja missä näyttää epäilyttävältä. Huhhuh paljon asiaa (eka audini) mut kiitti vastauksista.
Comment
-
Kannentiivisteen kanssa ny o ihan sama mistä hankkiin, kunhan o MLS eli multilayer steel tiiviste (eli käytännössä Reinzin tiivari). Kannen jos menet nostamaan niin käytäppä oikaisun kautta, ja sulje uusilla pulteilla. On niin monta tarinaa kuultu kun tehdasohjeen mukaan riittävän suora kansi ei sitten pidäkkään uudestaan kirrattuna.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viestiTästä paljon hyvää juttua jäähdytys järjestelmästä, jos lontoo taipuu.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mikaks Näytä viestiTarkoitinkin tuolla aiemmassa kirjoituksessani automaatti-ilmastoinnin näyttöä, jos sellainen autossasi on. Kanava 51 kertoo lämpölukemat. Termari muistaakseni n.parin kympin paremmalla puolella marmorilla.
Comment
-
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja mikaks Näytä viestiMassapahvihan tuossa koneessa alunperin, ellei vaihdettu peltiseen joskus. Ehkä pahville tuli vaan vuodet täyteen ja sitä myötä lämpöongelmat.
Comment
-
Kannattaa myöskin ehkä tutkia että onko syyläri miten tukossa, ite törmänny sellaiseen japanin vehkeeseen jossa syyläri oli alunperin tukossa, uusi syyläri tilalle, ei kestänyt normaalia matka-ajoa kesäkuumalla ja kerkes vääntää kannen, jonka seurauksena uusi syyläri hajosi kun teki painetta liikaa. Sen jälkeen olikin sama vaihtaa koko kone. Tämä ei onneksi itselle käyny vaan lähipiirille.
Comment
Comment