eli, mites tommosessa vanhanliiton kutossalkkuisessa (varmaankin sama kuin muissa saman sukupolven salkuissa) tuo vaihteensiirtovivusto oikein toimii ?
tänään kun ajelin töihin normaalisti, ei siis mitään poimunopeuksia tai sika-älykiihdytyksiä, vaan normi motarinopeutta, niin tuli v-kepin pituussuuntaiseen liikkeeseen +-2cm normiasennosta (yht. siis 4cm liike) välys kun vaihde on pesässä.
vaihteet kytkeytyy edelleen ihan hienosti eikä tikun sivuttaissuunnassa ole välystä, kuten ei aikaisemminkaan.
kyseessä ei audimiehen syndrooma, vaan joku ihan tosi omituinen juttu. koitin inter.netsistä katsella kuvaa missä näkyisi vivuston toiminta/liike että vähän pääsisi haraamaan, mutta hittolaine ku ei tullu vastaan.
ideoita otetaan vastaan mistä lähden pöyhimään, kiitos.
tänään kun ajelin töihin normaalisti, ei siis mitään poimunopeuksia tai sika-älykiihdytyksiä, vaan normi motarinopeutta, niin tuli v-kepin pituussuuntaiseen liikkeeseen +-2cm normiasennosta (yht. siis 4cm liike) välys kun vaihde on pesässä.
vaihteet kytkeytyy edelleen ihan hienosti eikä tikun sivuttaissuunnassa ole välystä, kuten ei aikaisemminkaan.
kyseessä ei audimiehen syndrooma, vaan joku ihan tosi omituinen juttu. koitin inter.netsistä katsella kuvaa missä näkyisi vivuston toiminta/liike että vähän pääsisi haraamaan, mutta hittolaine ku ei tullu vastaan.
ideoita otetaan vastaan mistä lähden pöyhimään, kiitos.
Comment