Moro
Kysymyksessä siis olisi tällainen quattron voimansiirto ajalta ennen torsenia, eli missä kaksi lukkoa alipainekäyttöisenä. Olen muuttamassa lukkojen ohjausta alipainetoimisesta vaijerikäyttöiseksi, ja kysymys kuuluukin että kun lukko on päällä tarvitseeko se jatkuvaa vetoa/työntöä käyttötankoonsa, jotta ei hyppäisi pois päältä kesken leikin kauhein seurauksin? Kumpi laatikossa olevista kaksiliittimisestä kytkimistä kertoo lukon asennon? Toisessa liittimet sojottaa perää kohti ja toisessa maata kohden. Ja käykö tuohon peruutusvalon kytkin tilalle, mikäli rikki?
Voimansiirron käyttöä koskevat kysymykset ovatkin, miten noita lukkoja tulisi/saisi käyttää tällaisissa tilanteissa:
-radalla? kaikki auki?
-varttimaililla?
-rallissa?
-asvaltilla suditellessa? mikäli tehot sen sallivat ;)
-ja onko jokin tilanne iso nounou?
Kertokaa jos on kokemuksia.
Etenkin kun muutoksen jälkeen voi kytkeä esim. pelkän perän lukon.
Kiittoosh.
Kysymyksessä siis olisi tällainen quattron voimansiirto ajalta ennen torsenia, eli missä kaksi lukkoa alipainekäyttöisenä. Olen muuttamassa lukkojen ohjausta alipainetoimisesta vaijerikäyttöiseksi, ja kysymys kuuluukin että kun lukko on päällä tarvitseeko se jatkuvaa vetoa/työntöä käyttötankoonsa, jotta ei hyppäisi pois päältä kesken leikin kauhein seurauksin? Kumpi laatikossa olevista kaksiliittimisestä kytkimistä kertoo lukon asennon? Toisessa liittimet sojottaa perää kohti ja toisessa maata kohden. Ja käykö tuohon peruutusvalon kytkin tilalle, mikäli rikki?
Voimansiirron käyttöä koskevat kysymykset ovatkin, miten noita lukkoja tulisi/saisi käyttää tällaisissa tilanteissa:
-radalla? kaikki auki?
-varttimaililla?
-rallissa?
-asvaltilla suditellessa? mikäli tehot sen sallivat ;)
-ja onko jokin tilanne iso nounou?
Kertokaa jos on kokemuksia.
Etenkin kun muutoksen jälkeen voi kytkeä esim. pelkän perän lukon.
Kiittoosh.
Comment