Kytkin alkoi luistelemaan joten luiskautin vaihdelootan pois. Autosta paljastui kiinteä vauhtipyörä mallia 037 105 273 C joka on ilmeisesti peräisin TDI passatista. Käytetty muutamissa muissakin vw malleissa.
Levynä oli 4-lapainen 228mm sintteri. Asetelma oli vr6 mallia.
Sintteri oli luistaessaan tehnyt sellaista jälkeä, että uusiksi menee, vauhtipyörän saa vielä sorvissa pyöräytettyä suoraksi, mutta levy ja asetelma on hommattava uutta.
Us-Partsin kytkin listasta löysin tuohon vauhtipyörään käypäisen asetelman, mallia 883082 999645. Väännön kestoa lupaa vakio levyllä 520nm.
Nyt sitten täytyisi keksiä tuo 228mm levy, mielellään ei sintteri. 23hampaisella poorilla.
Onko vinkkiä mistä kävisi ottaa? Tuota listaa selailin, vaan ei oikein tuntunut löytyvän varmuudella käypää. Levyä hommatessa muuta huomioitavaa kuin halkaisija ja poorihampaiden lukumäärä? Passateissa pahimmoilleen levyt 24hampaisia.
Levynä oli 4-lapainen 228mm sintteri. Asetelma oli vr6 mallia.
Sintteri oli luistaessaan tehnyt sellaista jälkeä, että uusiksi menee, vauhtipyörän saa vielä sorvissa pyöräytettyä suoraksi, mutta levy ja asetelma on hommattava uutta.
Us-Partsin kytkin listasta löysin tuohon vauhtipyörään käypäisen asetelman, mallia 883082 999645. Väännön kestoa lupaa vakio levyllä 520nm.
Nyt sitten täytyisi keksiä tuo 228mm levy, mielellään ei sintteri. 23hampaisella poorilla.
Onko vinkkiä mistä kävisi ottaa? Tuota listaa selailin, vaan ei oikein tuntunut löytyvän varmuudella käypää. Levyä hommatessa muuta huomioitavaa kuin halkaisija ja poorihampaiden lukumäärä? Passateissa pahimmoilleen levyt 24hampaisia.
Comment