Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Viisi vai kuusi vaihdetta?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Viisi vai kuusi vaihdetta?

Nyt on auton valinta tehtävä kahden vaihtoehdon väliltä... toisessa on 5 vaihdetta ja toisessa 6. Kumpi on parempi ja mistä syystä?

Väittäisin että auton kaikkien muiden ominaisuuksien vertaaminen taitaa olla viisaampaa, kuin perustella auton osto pelkästään vaihteiden lukumäärällä. Jospa laitat näkyville mitkä kaksi autoa on kyseessä, niin täällä "raati" antaa varmaan monenmoista vastausta ja mielipidettä. =)

Comment

Jos meinaa virittää reippaasti, niin tuo 6-v, mutta jos pysytään vakiopuhaltimen rajoissa niin 5-v on ok.

Comment

C4 ässässä on 01E perhettä molemmat. Joku asiantuntevampi voi kertoa sitten onko ko. askeilla kestävyyseroja. Tietääkseni ei suuria.

Comment

Samoilla jäljillä kuin porkkis, mutta mutuna... ota parempi. :)

Comment

Minä ottaisin ensisijaisesti 6v askilla olevan mallin, kuitenkin jos 5 vaihteinen on selvästi parempi yksilö, niin sitten se.

Comment

Minä ottaisin Avantin.

Comment

Itekki oon ehkä enemmän tuon avantin puolella. Kuitenkin tilalle on aina käyttöä.

Jos se 5-vaihteinen laatikko ei ole mitenkään erityisen huono niin avantissa on enemmän hyviä puolia.

Comment

Oliko vielä niin että sedanissa ei ole ilmastointia ?
                  Jos näin niin valinta on "kylmä" ,-))

Comment

Vanhemman auton tapauksessa "kylmä" saattaa itseasiassa tarkoittaa "haaleaa" tai "lämmintä". Sen verran on kuulunut juttuja tuon ikäisten ilmastointilaitteiden ongelmista ja eipä se omassakaan toimi kunnolla.

Comment

Working...
                    X