Sattuukohan kukaan tietämään mitään pajaa joka tekisi tekniikan vaihdon A6 autoon. Olen tässä miettinyt että ripeyttä pitäs saada kerta heitolla joten RS6:n tekniikka vois olla kiva... RS6 maksaa niin syöpäsesti täällä...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Tekniikan vaihto A6?
Collapse
X
-
-
Sivusta ylläpitokuluja seuranneena, jos ei ole rahaa ostaa RS6, ei ole myöskään varaa pitää sellaista. Jokaiselle ajokilometrille tulee hintaa lähes 1 euro.
Lisäksi korivaihto on katsastusteknisesti täysin mahdotonta.
Comment
-
moi,
Eli ihan tähän uusimman malliseen (2007) kuutoseen oli ajatus saada piristystä... - siis onko tosiaan niin
että RS ei enää olekaan samainen audi? - aika lailla samalta se näyttää... hmm. se olisi ikävä uutinen. Ajattelin että hakisin saksasta RS:n ja siirtäisin siitä akselit, voimansiirrot ja koneen johtoineen tuohon A6:n mutta jos ne ei mee pulttaamalla kiinni niin sitten voipi olla vaikeempi saada lupia...
Comment
-
Vieras
Vaikka menisi pulttamaalla, niin auto on eri tyyppihyväksynnällä. Ja kuten aiemmin sanottiin, eri valmistajan tekemä. Siinä paperisotkua riittää jos silloinkaan onnistuu.
Osta tämä ja laita kuntoon: http://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=164351&lang=fi
Comment
-
Tuo vertailuauton valmistajan ja aihion valmistajan eroavaisuus ei muuten välttämättä ole se projektin mahdollistamisen kumoava asia. Kaverilla on saksalainen Ford jossa on käytetty vertailuautona amerikkalaista Merkuria. Toki molemmat on saman konsernin valmistajia, kuten Audi ja Quattro GmbH:kin. Muut seikat saattavat sitten tehdä muutoksen mahdottomaksi.
Periaatteessa kai perus t85q:n vertailumallinakin voisi käyttää vaikka Sport quattroa jos katsastusmiehelle osaa hyvin perustella miksi. Hyvin pitkältihän nuo perustuu samaan perusrakenteeseen, jonka vuoksi tuo Ford-Merkur vertailukin on onnistunut. Aika pitkälle tuo on inssin päätettävissä, tiettyyn rajaan asti.
Comment
Comment