No nyt kävi taas jotain...
Tossa pikku huollon yhteydessä jahtailin palanutta ajovalon sulaketta tietenkin valot (ja sytytysvirta) päällä ja koska sulakekarttaa ei ole niin menetelmänä yritys ja erehdys...
Jossakin vaiheessa kuului sitten hälytysääni ja saattoipa siinä vaiheessa syttyä vaihdekaavion "pohjavalot", en ole ihan varma. Minä hölmönä kestyin vain sulakkeisiin, epäilin hälytyksen tulleen siitä että virta oli liian kauan päällä yhtaikaa oven aukiolon kanssa ja käänsin virran pois ja jatkoin hakua.
Sulakekin viimein löytyi ja sain vielä renkaatkin vaihdettua. Testilenkillä sitten huomasin vaihdekaavion valojen olevan "väärinpäin" ja vaihtojen olevan melko nykiviä (ilmeisesti "limb mode" päällä).
Tässä on semmonen pieni mahdollisuus, että olen tökännyt jonkun sulakkeen takaisin väärään paikkaan...
-Mistäs löytyisi sulakekartta?
-Mikä noista sulakkeista voi tehdä ton?
Lauantaina pitäis lähtee käymään Tampereella (200 km motaria/ suunta), pitäskö mennä broidin autolla?
Tossa pikku huollon yhteydessä jahtailin palanutta ajovalon sulaketta tietenkin valot (ja sytytysvirta) päällä ja koska sulakekarttaa ei ole niin menetelmänä yritys ja erehdys...
Jossakin vaiheessa kuului sitten hälytysääni ja saattoipa siinä vaiheessa syttyä vaihdekaavion "pohjavalot", en ole ihan varma. Minä hölmönä kestyin vain sulakkeisiin, epäilin hälytyksen tulleen siitä että virta oli liian kauan päällä yhtaikaa oven aukiolon kanssa ja käänsin virran pois ja jatkoin hakua.
Sulakekin viimein löytyi ja sain vielä renkaatkin vaihdettua. Testilenkillä sitten huomasin vaihdekaavion valojen olevan "väärinpäin" ja vaihtojen olevan melko nykiviä (ilmeisesti "limb mode" päällä).
Tässä on semmonen pieni mahdollisuus, että olen tökännyt jonkun sulakkeen takaisin väärään paikkaan...
-Mistäs löytyisi sulakekartta?
-Mikä noista sulakkeista voi tehdä ton?
Lauantaina pitäis lähtee käymään Tampereella (200 km motaria/ suunta), pitäskö mennä broidin autolla?
Comment