Kyse on Seatista, mutta moottori lienee teknisesti ja mekaanisesti sama kuin mikä on tulossa A1:een, eli 1.4 T(F)SI turbolla ja mekaanisella ahtimella.
Viikonloppuna syttyi ölymäärän varoitusvalo (keltainen) ja tikku vahvisti, että öljy oli alarajan tienoilla. Eihän siinä mitään, mutta autolla on ajettu 2700 km... Ei tarvitse paljoa öljyjä vaihdella jos kulutus on tuota luokkaa. Voihan se olla, että tuossa on jäänyt öljyt tarkistamatta luovutushuollossa, mutta seuraan tilannetta ja kommentoin tänne mitä tapahtuu tulevaisuudessa.
Onneksi kyse on liisarista, mutta ottaahan se pannuun öljykannun kanssa ajella...
Onko muilla kokemuksia ko. moottorista?
Viikonloppuna syttyi ölymäärän varoitusvalo (keltainen) ja tikku vahvisti, että öljy oli alarajan tienoilla. Eihän siinä mitään, mutta autolla on ajettu 2700 km... Ei tarvitse paljoa öljyjä vaihdella jos kulutus on tuota luokkaa. Voihan se olla, että tuossa on jäänyt öljyt tarkistamatta luovutushuollossa, mutta seuraan tilannetta ja kommentoin tänne mitä tapahtuu tulevaisuudessa.
Onneksi kyse on liisarista, mutta ottaahan se pannuun öljykannun kanssa ajella...
Onko muilla kokemuksia ko. moottorista?
Comment