Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ohjaustehostin ynisee rattia käännettäessä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ohjaustehostin ynisee rattia käännettäessä

Eli tollasessa a6 -04 1.9tdi vehkeessä alkoi talven kovilla pakkasilla ohjaustehoistin ynisemään ja nyt sitä on jatkunut plussakeleillä. samalla ratti "kutittelee" käsiä kun rattia kääntelee. veteleekö tehostin viimeisiään? Katoin, että ohjaustehostimen nestesäiliön nestepinta on alarajassa. Voiko sinne kaataa mitä tahansa ohjaustehostinlientä?

Lisää sitä nestettä nyt aluksi vaan. Voi todennäköisesti loppua oireet. Ei käy mikä vaan neste! Käytettävä sitä mitä ohjekirja sanoo. Voi olla vähän arvokasta litkua, mutta ei sitä kuitenkaan tarvitse kuin kerran ostaa.

Comment

Oma tekee juurikin samaa jos nesteet ovat lähellä alarajaa. Pitää ylärajassa niin on hiljaa.

Comment

Mä liityn samaan kuoroon. Vajaa kahvikupillinen nestettä hiljensi mun vinkuvan tehostimen. Luulin jo jonkun apulaitteen laakerin menneen kun se vinkuminen alko tossa pakkasten aikaan.

Comment

Mistähän tuo ääntely sitten loppujen lopuksi johtuu, jos nestettä on kutienkin periaatteessa riittävä määrä (alarajan viivoilla).

Comment

Mulla nuo nesteet häviää johonkin mystisesti ja sit alkaa vinkumaan kun nestepinta menee lähelle min. Mutta mihin ne nesteet voi mennä kun saa lisätä minimistä maxiin kerta viikkoon mutta ei tiputa maahan eikä missään näy kosteata?

Comment

Ne öljyt on jemmassa hammastangon suojakumin sisällä. Näin on käynyt muinoin Volvon parissa askarrellessa.

Comment

Working...
              X