Omasta kutosesta porsi kone tossa jokunen aika sitten, ei ole konetta vielä avattu mutta muutaman juttutuokion tuloksena on todennäköistä, että kone menee vaihtoon.
Kyseessä siis A6 1,8t (AEB) quattro c5 -97, tietäen että jokatapauksessa rahaa remppaan menee paljon niin mieleen tuli että miks ei sitten kerralla vaihtais pykälää isompaa konetta.
Samaa koppaa kun on tolla 2,7bit koneella valmistettu, niin ymmärtääkseni pitäisi olla ihan mahdollinen vaihto ilman sen suurempia hankaluuksia leiman suhteen? Mitäs kaikkea tossa hommassa pitäis ottaa huomioon? Meneekö vanha laatikko ton bitin jatkoks vai pitääkö se vaihtaa myös? Ihan suoraan toi ei varmaan vanhoihin kiinnikkeisiin osu joten niitä joutuu muokkaamaan.
Kaikenlaiset ohjeet, vinkit ym. on tervetulleita, lähinnä että kuinka iso projekti kaikenkaikkiaan on kyseessä vai pitääkö tehdä helpoimman kautta ja hankkia vastaava pikkulohko tilalle.
Kyseessä siis A6 1,8t (AEB) quattro c5 -97, tietäen että jokatapauksessa rahaa remppaan menee paljon niin mieleen tuli että miks ei sitten kerralla vaihtais pykälää isompaa konetta.
Samaa koppaa kun on tolla 2,7bit koneella valmistettu, niin ymmärtääkseni pitäisi olla ihan mahdollinen vaihto ilman sen suurempia hankaluuksia leiman suhteen? Mitäs kaikkea tossa hommassa pitäis ottaa huomioon? Meneekö vanha laatikko ton bitin jatkoks vai pitääkö se vaihtaa myös? Ihan suoraan toi ei varmaan vanhoihin kiinnikkeisiin osu joten niitä joutuu muokkaamaan.
Kaikenlaiset ohjeet, vinkit ym. on tervetulleita, lähinnä että kuinka iso projekti kaikenkaikkiaan on kyseessä vai pitääkö tehdä helpoimman kautta ja hankkia vastaava pikkulohko tilalle.
Comment