Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.8S ei käynnisty

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    1.8S ei käynnisty

    Kah ketale ku ei lähe käyntiin. Kaasari putsattu ja tiivisteet vaihdettu. kipinää tulee. Ei kai vaan öljykorkin löysyys tai mittatikun väljyys vaikuta asiaan.
    Pari kertaa sammahti kylmähkönä, sain vaivoin käyntiin, painamalla kaasulämän ihan pohjaan...
    Kaasari on Keihin 26-129-017, mistään ei saa opasta siihen.
    Uhkasin Audia jo kaatopaikalla, ei värähtänytkään...

    #2
    Tuliko vika ihan yllättäen, vai oireiliko aiemmin?
    Itselläni oli vastaavilla oireilla satasessa audissa jakopäänhihna hypänny oikeelta kohaltaan..alapäästä oli mennyt hihnarullan kiinnitys. Vikaa etsittiin todellakin kauan, kunnes löytyi ihan sattumalta. Eikä muuten pysynyt käynnissäkään ko. auto, jos öljykorkki oli liian väljä..

    Toisaaltaan voi olla niinkin yksinkertainen vika, että seokset ei ole kohdallaan..silloin ei aina oikeen tahdo olla haluja käynnistymään..

    Comment


    • #3
      Muistikuvani mukaan noissa on ollut kaasarin kumilaipan repeämiä.

      Comment


        #4
        joo kato tosiaan kaasarin kumilaippa. Toinen vois olla jarrutehostajan alipaineletku imusarjalta,se ainakin tekee saman vian jos on poikki tai murtunut

        Comment


        • #5
          Kaveri juuri kertoi että itsellään oli samanlainen vika. Kaasarin kumilaippa oli sanonut sopimuksen irti kaupan parkkipaikalla eikä auto lähtenyt käyntiin. Kaasari heilui aika paljon. Kaverilla oli takakontissa talouspaperirulla, jolla kaasarin sai kiilattua konepellin väliin ;) Auto lähti käyntiin ja toimi tuolla patentilla vielä pari päivää ennenkuin sai uuden osan :)

          Comment


            #6
            Sehän se on näitten audien tyypillinen vika, itsekin olen jo moisen laipan vaihtanut. Se tahtoo kuivua ja halkeaa, sitä kautta saa liikaa ilmaa -> ei vörki ei.

            Comment


            • #7
              Jep, tuota veikkaisin minäkin ja toinen on tosiaan se jarrutehostimen letku... Molemmat piti itsellä vaihtaa, tosin noin pahaksi ei ongelma päässyt. Ja oli muuten valmistusvika siinä uudessa kumilaipassa ja sai vähän aikaa vikaa hakea, kun ei olettanut uuden osan rikki olevan... Oli jääny valettaessa ilmakupla kumiin, joka sitten puhkesi parin päivän ajon jälkeen ja taas vuoti ilmaa.

              Comment


                #8
                kiitokset!

                Koitan näitä keinoja, jos ei auta hankin noidan tai woodoomiehen paikalle!
                Luultavimmatusti kyse on sytytyksen ajoituksen nurjahtamisesta....

                Comment


                  #9
                  Kummilätkä vaihdettu

                  Kumilätkässä oli reikä! mutta ei peli silti käynnisty... Jarrutehostimen letku ainakin näyttää ehjältä , vika lienee sytytyksen ajoituksessa, tongin sitä huo...kas per... tänään päivällä.

                  Comment

                  Working...
                  X