Lueskelin kyllä palstoja ennen tätä postausta.
Auto käynnistyi edellisen kerran vasta 10minuutin sahauksen jälkeen ja pääsin kotiovelle. Enää ei edes lupaa, startti pyörittää kyllä iloisesti. Tätä ennen hienoista viivettä muutaman kerran käynnistyksessä.
Vaihdoin tulpat ja kuuntelin takaluukusta että jotain surinaa ja ääntä pumpusta mahdollisesti kuuluu. Vikakoodeissa ei ollut jäänyt kuin vanha immobilizer-ilmoitus(ajonestosta) taannoisen liian hätäisen käynnistysyrityksen tuloksena.
Miten voisin pumppua todistella rikkonaiseksi? Vinkkejä kiitos. Riittääkö jos avaan moottoritilan kuomut, irroitan bensaletkut, niitä näytti olevan kaksi kappaletta ja haistelen josko saisin päivän käyntiin?
Bensasuodin vaihdettu viime keväänä. Pumppua tuskin koskaan ja kiesillä ajettu se 207tkm.
Oliko muita vinkkejä? Antaako Hall-anturi vikakoodia jos epäkunnossa? Mitkä muut asiat tulisi tsekata, ottaa huomioon, korvan taakse ja sydämelle?
Ennenkuin tilaan pumppuosan jostain ja kiroilen vaihtaessa, odottelen mieluusti kommentteja.
Auto käynnistyi edellisen kerran vasta 10minuutin sahauksen jälkeen ja pääsin kotiovelle. Enää ei edes lupaa, startti pyörittää kyllä iloisesti. Tätä ennen hienoista viivettä muutaman kerran käynnistyksessä.
Vaihdoin tulpat ja kuuntelin takaluukusta että jotain surinaa ja ääntä pumpusta mahdollisesti kuuluu. Vikakoodeissa ei ollut jäänyt kuin vanha immobilizer-ilmoitus(ajonestosta) taannoisen liian hätäisen käynnistysyrityksen tuloksena.
Miten voisin pumppua todistella rikkonaiseksi? Vinkkejä kiitos. Riittääkö jos avaan moottoritilan kuomut, irroitan bensaletkut, niitä näytti olevan kaksi kappaletta ja haistelen josko saisin päivän käyntiin?
Bensasuodin vaihdettu viime keväänä. Pumppua tuskin koskaan ja kiesillä ajettu se 207tkm.
Oliko muita vinkkejä? Antaako Hall-anturi vikakoodia jos epäkunnossa? Mitkä muut asiat tulisi tsekata, ottaa huomioon, korvan taakse ja sydämelle?
Ennenkuin tilaan pumppuosan jostain ja kiroilen vaihtaessa, odottelen mieluusti kommentteja.
Comment