Joulun tienoilla alko palanut öljy käryään ja paikallaan ollessa haju tuli sisään voimakkaasti. Noin 1½ kuukautta myöhemmin meni 2. ja 4. sytytyspuolat. Auto hinaukseen ja huoltoon, takuun piikkiin onneks meni.
Auto toimi hyvin kuukauden päivät, mutta taas tulee palaneen öljyn katku sisälle. Konepelti auki ja moottorin päällä oleva suojalevy pois. Öljykorkin seutu on siisti, ei roiskeita eikä vuotoja, mutta 2. puolan juureen on kerääntynnyt öljyä, ihan kun olis pulpunnut sieltä liitoskohdasta ulos.
Kyseessä on tuskin huonosti liitetty puola, koska samaan paikkaan oli öljyä falskannu vielä vanhan puolan ollessa paikoillaan.
Onko havaintoa mikä vois olla vikana, ja kuinka fataalista viasta on kyse?
Vajaan kuukauden on vielä myyjän takuuta jäljellä, että osais vaatia joko riittävää huoltoa tai jos kone on ihan finaalissa, niin jopa kaupan purkua..
Auto toimi hyvin kuukauden päivät, mutta taas tulee palaneen öljyn katku sisälle. Konepelti auki ja moottorin päällä oleva suojalevy pois. Öljykorkin seutu on siisti, ei roiskeita eikä vuotoja, mutta 2. puolan juureen on kerääntynnyt öljyä, ihan kun olis pulpunnut sieltä liitoskohdasta ulos.
Kyseessä on tuskin huonosti liitetty puola, koska samaan paikkaan oli öljyä falskannu vielä vanhan puolan ollessa paikoillaan.
Onko havaintoa mikä vois olla vikana, ja kuinka fataalista viasta on kyse?
Vajaan kuukauden on vielä myyjän takuuta jäljellä, että osais vaatia joko riittävää huoltoa tai jos kone on ihan finaalissa, niin jopa kaupan purkua..
Comment