onko manuaali ja automaattivaihteisen moottorin lohkoissa muuta eroa kuin öljypohja?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
s4 v8 (abh)
Collapse
X
-
siis omaan laitoin tomaatin ö-pohjalla olevan moottorin, jos niitä projektikuvia siis tarkoitat. menee tonne c4-koppaan vähä vittumaisesti paikalleen, pikkusen piti siivuta sieltä alaalta tilaa että menee etuapurungon yli helposti.
mut manuaalin perään meni hienosti, siis pulttijako naamatauluissa sama.
Comment
-
Oliko tuossa öljyohjan irrottamisessa mitään kummallista? Eihän sieltä lentele mitään pois ottaessa? :D
Pitäisi tuohon omaan abh-koneeseen uusia tuo öp:n tiiviste. Siitä seuraava kysymys; kannattaako uusi tiiviste tehdä tiivisteliimasta vai ostaa orggistiiviste?
Tarvikkeena ei saa tuota öp:n tiivistetta täältä päin.
Eikös liima aja saman asian? http://tuotteet.etra.fi/main.html?no...2317817&path=1 venttiilikoppiin laitettiin tuota ja hyvin pitänyt.
Audi V8:n korjausoppaasta ei nopella silmäilyllä tuota momenttia sattunut silmään, täytyy myöhemmin selata uudestaan läpi tuo.Viimeksi muokannut Härski; 15.3.2011, 08:50.
Comment
-
mä käytin silloin kun sen abh:n paskan kanssa tappelin öljypropleemien kanssa .. orkkistiivisteen turhaan, koska sehän saakeli vuoti jokapaikasta :D
eli öljypohja piti mutta ei ollu hyötyä kun öljy tuli ylempää.
liimalla uusien autojen öljypohjat laitetaan pääsääntöisesti kiinni, toi speksaamasi tiivisteliima pitäs per-aattees toimia ok jos tuota myyntipuhetta kattelee.
Comment
-
Mitä muita hyvä vuotokohtia tuossa abh:ssa oikein? Kiinnostaisi tietää ja kuvia niistä?
Onhan tässä harrastamista saada abh tiiviiksi, kun muuten ehjä moottori kaiketi :D
Taidan tuolla ko. aineella turata uuden öp:n tiivisteen. Niin se kiristysmomentti?
Miten tarkka se on tuollaisen liiman/massan kanssa?
Comment
-
No joo, ABH:ta on parjattu öljypolttimeksi enemmän kun tarpeeksi. Omallekin maittaa öljy ihan riittävän hyvin..
Kymysys:
Monellako on nicasil-pinnote ihan oikeasti/todistettavasti ottanu siipeensä ja sitämyötä öljynkulutus pompannu taivaisiin?
-Kivikovat venttiilivarrenkumit ja väljät pako-ohjurit ollee syyllisyyden kärjessä, vuotojen ohessa, vtunmoiseen ö-kulutukseen. Tuoreimmatkin ABH:t on kuitenkin jo reilusti rippikoulu ikäisiä.
ABH-koneiset olympia-ifat on ilmeisesti ~90% ns. uittopelejä joten ajomäärät on näissä enemmän viitteellisiä kun todellisia, vaikka olisi kuin kauniisti tahansa kirjailtua ja leimattua huoltokirjaa...Viimeksi muokannut hoff4; 16.3.2011, 00:01.
Comment
-
Juupa. Tuon venttiilikoppien tiivisteet on uusittu ja laitettu tiivisteliima kaveriksi. Öljypohjan tiiviste +propun tiiviste seuraavaksi öljynvaihdon yhteydessä.
Miten normaalia on, jos siitä öljynpaineanturin kupeelta tai jostain vuotaa? Vaikuttaisi sieltäkin tiputtavan vähäsen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiMuistanko ihan höpöjä vai oliko noissa suuttimissa jotain bugia jos on pitkään käyttämättä?
imusarjaa hitsattiin koneen irti ollessa, voisko tehä hallaa esim. suuttimille?
Comment
Comment