Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Moottorin tyyppi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Moottorin tyyppi

    Tervehdys
    Mistähän löytyy A8. vm.96 moottorin tyyppinumero? Nokkahihnaa pitäisi vaihtaa.
    Toinen kysymys liittyy ehkä enempi sisustukseen. Miten ohjelmoidaan sähköpenkit?

    #2
    Auton edestä katsottuna oikean puoleisen sylinterikannen muovin alta etupäästä. Jos muistan oikein.

    Siis muistilla olevat, tavallisiahan ei sikäli ohjelmoida. Kuskin ovessa on 1,2,3,4 eli muistipaikat. Joku valitaan niistä ja säädetään peilit, penkit ratti jne kohdalleen. Jos siis on samoin kuin 97:ssa.

    Comment


      #3
      Kiitoksia, täytynee mennä kaivelemaan.

      Comment


        #4
        En ainakaan ensi etsimällä löytänyt kuin sytytysjärjestyksen, olisko kuitenkin toisella puolella

        Comment


          #5
          Moottorikoodi löytyy myös huoltokirjan tarrasta. Luultavimmin 3 kirjainta, esim. ABH

          Comment


            #6
            Tuo paikka oli ABZ koneen. Näissähän on eri koodilla muutamaa konetta.

            Joo no niitähän on eri paikoissa. Kokeile katsoa imusarja etupäästä. Jossakin nuo paikat oli kerrottu, mutten muista tähän hätään mistä löysin sen.

            Comment


              #7
              Mulla huoltokirjassa Engine code "AKG". Muistillisten penkkien ohjelmointi: Säädetään kaikki muistin piiriin kuuluvat hälpäkkeet haluttuun asentoon, sitten "memory"-nappi pohjaan (pidetään painettuna) ja sitten painetaan haluttua muistipaikan numeroa. Jos haluaa kaukosäätimiä koodailla eri muistipaikoille niin siihen on oma menetelmänsä, ilmoittele jos tarvetta niin selvitän asian, ohjekirjassahan se selitetään.

              Comment


                #8
                Ai niin siinä on se memory näppäinkin. Kyllä sitä varmaan siihen tallettamiseen tarvitaan :)

                Mulla ei ole muistia omissa penkeissä, mutta olen toisen -97 omia joskus räplännyt.
                97:ssa on myös jo AKG.

                Comment

                Working...
                X