Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Miten katkaista bensan syöttö Motronicista

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Miten katkaista bensan syöttö Motronicista

V8-lötkön puukaasu konvertointi alkaa pian olla ajankohtainen, mutta miten katkaista bensan syöttö, siten ettei motronicin toiminta häiriinny kipinän annissa ja automaattilaatikon ohjauksessa.

Itse olen miettinyt että, jos katkaisisi suuttimien maat ja laittaisi releen väliin, miten mahtaisi motronic tuohon suhtautua.

Mielellään toteuttaisin asian niin ettei suuttimet raksuttelisi kuivana.

Ja tarkoitus siis säilyttää bensakäyttömahdollisuus siten että katkaisimesta saisi polttoaineen valittua.
    Viimeksi muokannut häkis; 12.3.2011, 19:49. Perustelu: tarkennus

Generoi vikakoodin pimenneistä suuttimista kun kuorma katoaa.
    Suuttimet pitää korvata sopivalla kuorma vastuksella ja hoitaa kytkentä siten että ei tule katkosta vaihtohetkellä.

Comment

Ei varmaan haittaa vaikka tuleekin vikakoodi. Suuttimet on maaohjattuja joten tahdot katkaista toisen puolen.

Comment

Vikakoodi ei haittaa mitään, kunhan ei heitä hätäohjelmalle laatikkoa ja sytkäennakkot säilyy normaalina sekä tyhjäkäynnin tasaus pysyy toiminnassa.

Olen joskus netin syövereistä lukenut jonkun jossain tehneen Motronicciin kolvauksia ja lisäpalikan, jolla on saanut toisen ohjelman rinnalle. Valintakytkimestä sitten vai valinnut kummalla ohjelmalla mennään.

Sehän olisi tietysti paras vaihtoehto. Näin saisi puukaasulle laittaa suuttiminen aukioloajot nolliin ja vähän kovemmat sytkäennakot sekä kenties korkeamman tyhjäkäynnin. Onko kellään tietoa tästä?

Tuosta kyllä löytyisi kokonaiset toiset boksitkin (mootttori ja laatikko). Olisiko niitä kytkettävissä siten että vaihto boksilta toiselle onnistuisi nappia painamalla.

Comment

Olen joskus netin syövereistä lukenut jonkun jossain tehneen Motronicciin kolvauksia ja lisäpalikan, jolla on saanut toisen ohjelman rinnalle. Valintakytkimestä sitten vai valinnut kummalla ohjelmalla mennään.
          Isompi muisti kiinni ja vähän osia ympärille

Comment

Enköhän saisi aikaiseksi kaikki nuo vaatimukset.

Comment

Enköhän saisi aikaiseksi kaikki nuo vaatimukset.
              Tuota kommenttia tässä vähän jo odottelinkin...

Ollaanpa yhteydessä tässä kevään aikana.

Comment

Working...
              X